اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

معافیت مالیاتی ماشین‌آلات تولیدی امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از معافیت مالیاتی ماشین‌آلات تولیدی خبر داد و گفت: واحدهای صنعتی در این زمینه با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

معافیت مالیاتی ماشین‌آلات تولیدی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن صالحی‌نیا ظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با صنعت‌گران استان اظهار داشت: تخصیص تسهیلات ریالی بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استانی آغاز شده که تاکنون 30 تا 35 درصد از این تسهیلات جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه معرفی برای دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی از 1.5 ماه گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود می‌توانند برای دریافت تسهیلات در سایت مورد نظر وارد شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اعتباراتی برای طرح‌های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی یا طرح‌هایی که سرمایه در گردش نیاز دارند، در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای ارسال پرونده‌های طرح‌ها به بانک‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برای استفاده از اعتبارات، وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی از نظر بدهی‌های معوقه به بانک‌ها باید شفاف شود، ادامه داد: باز پرداخت سرمایه در گردش به صورت یک ساله نیز از توجیه مناسبی برخوردار است.

*باز پرداخت سرمایه در گردش واحدهای جدید سه ساله است

صالحی‌نیا یادآور شد: باز پرداخت سرمایه در گردش واحدهای صنعتی جدید با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک‌های کشور به صورت سه ساله اعلام شده است.

وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی کشور از نظر معافیت مالیاتی ماشین‌آلات تولیدی با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی طی چند ماه اخیر با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است، یادآور شد: این صنعت با کاهش تولید مواجه شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول