اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

خسارت مالیات بر ارزش افزوده متوجه مردم است/ تشکل‌ها به صحنه آیند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: مالیات بر ارزش افزوده که به اشتباه نامگذاری شده ‌و نام اصلی آن مالیات مصرف است تدبیر بسیار اشتباهی برای تولید و صنعت اصفهان بود و بیشترین خسارت را متوجه مصرف کنندگان می‌کنند.

خسارت مالیات بر ارزش افزوده متوجه مردم است/ تشکل‌ها به صحنه آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هادی غنیمی‌فرد در نشست مشترک هم‌اندیشی روسای اتاق‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با اشاره به اینکه تنها راه نجات از بحران کنونی هم‌افزایی و نشست مشترک بین صنعتگران است، گفت: ما باید دور هم جمع شویم و قدرت خود را برای اعتلای اقتصاد ایران با استفاده از اتحاد یکدیگر نشان دهیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های راه دیگری است که باید در مرحله بعدی به کار گرفته شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سابقه 120 ساله دارد و ما باید همراه و همگان با آن پیش رویم و حتی قرار است با نهادهایی برای پیشبرد اهداف خود تعامل برقرار کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: مالیات بر ارزش افزوده که به اشتباه نامگذاری شده است و نام اصلی آن مالیات مصرف است تدبیر بسیار اشتباهی برای تولید و صنعت اصفهان بود و بیشترین خسارت را متوجه مصرف کنندگان می‌کنند.

*مسئولان اطمینان را در میان مردم حاکم کنند

خزانه‌دار اتاق ایران نیز در صحبت‌هایی گفت: امنیت ‌با ثبات اقتصادی و آرامش مردم در این زمینه ایجاد می‌شود اگر مسئولان به مردم اطمینان کنید می‌توان امیدوار بود که مردم با دل و جان برای حفظ و ثبات نظام می‌ایستند.

محمود اسلامیان متذکر شد: شرکت‌های بزرگی در ایران است که باید توجه خاص به این نهادها شود و اگر خسارتی به آنها وارد شود آسیب ملی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/63001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول