اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی مبارکه:

مالیات سبب افزایش آبادانی کشور در تمام عرصه‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی مبارکه گفت: عصر اقتصاد سالم در تمامی کشورها بر اساس مالیات است و این مالیات می‌تواند باعث بالا رفتن و آبادانی کشور در تمام عرصه‌ها باشد.

مالیات سبب افزایش آبادانی کشور در تمام عرصه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، منصور موسوی در همایش امور مالیاتی شهرستان مبارکه اظهار کرد: توجه ویژه به اصناف می‌تواند باعث بر طرف کردن بعضی از مشکلات موجود در شهرستان شود و باید سعی کرد که مشکلات موجود در اصناف نیز برطرف شود.

وی افزود: عصر اقتصاد سالم در تمامی کشورها بر اساس مالیات است و این مالیات می‌تواند باعث بالا رفتن و آبادانی کشور در تمام عرصه‌ها باشد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان مبارکه گفت: با توجه به بالا بودن اصناف در شهرستان مبارکه مشکلاتی در این زمینه در شهرستان ایجاد شده که با توجه به صنعتی بودن این شهرستان اما کسانی از نبودن اشتغال در این شهر روی به اصناف می‌آورند که مشکلاتی در این زمینه ایجاد می‌کند.

وی افزود: مالیات باید به صورت عادلانه دریافت شود و اجازه نداد که کسی با شیوه‌های مختلف از ندادن مالیات فرار کند و با تحقیق مطالعه صحیح باید میزان مالیات دریافت شده از اصناف مشخص شود تا خدای نکرده سبب ایجاد دو دستگی در بین اصناف نشود.

موسوی در پایان گفت: باید توجه ویژه به اصناف شهرستان مبارکه داشت و مشکلات موجود در عرصه مالیات اصناف نیز باید برطرف شود.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول