اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران:

فشار مالیاتی بر تولیدکنندگان بیشتر شده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: در سالی که به نام حمایت از تولیدکننده است، فشارهای مالیاتی و بهره‌های بانکی بیشتر و بخشودگی بانکی کمتر شده است.

فشار مالیاتی بر تولیدکنندگان بیشتر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمود اسلامیان در همایش راهکارهای دستیابی به تولید پایدار در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: در زمان‌های مدیریت‌ بحران در کشور تنها چیزی که به مسئولان کمک می‌کرد، هم‌دلی و هم‌گرایی بود که در مواقع مشکلات نیز منجر به عقل‌گرایی و تعامل می‌شد.

وی با اظهار تأسف از وضعیتی که اصفهان به واسطه برآورده نشدن خواسته آب خود دارد، افزود: این حق مردم اصفهان نیست که این‌گونه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب که سال تقدم بر تولید است، مشکلات تولید داشته باشند.

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: 10 درصد از تولید مواد اولیه برآورد شده است، اما بهره‌های بانکی افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در ادامه همین وضعیت نیز فشارهای مالیاتی بیشتر و بخشودگی بانکی مهار شده است.

اسلامیان گفت: قرار بود 30 درصد از هدفمندی یارانه‌ها به تولید اختصاص یابد که تاکنون این امر محقق نشده است.

وی به قفل شدن مرزهای کشور برای خروج و ورود کالاها اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس حمایت‌های خود را نسبت به تولیدکنندگان بیشتر کنند.

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: نمایندگان حداقل کاری که می‌توانند انجام دهند این است که قوانین مصوب شده را اجرایی کنند تا سرمایه در گردش بیشتر شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول