اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان زنجان

ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره با حضور مسئولان استان زنجان افتتاح شد.

ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرماندار خرم‌دره عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه اکثر ارگان‌های دولتی این شهرستان در یک مجتمع مستقر هستند، اظهار داشت: با احداث ساختمان‌های مجزا اداره‌ها نیز از هم جدا می‌شوند که به تکریم ارباب رجوع کمک شایان توجهی می‌کند.

رحیم نوری‌پور از برنامه شهرستان برای استقرار اداره‌های دولتی در این شهر خبر داد و گفت: بعد از استقرار ساختمان امور مالیاتی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز به این شهر منتقل می‌شود.

وی به سفر استاندار زنجان و هیئت همراه نیز اشاره کرد و افزود: در این سفر چند پروژه افتتاح و چند پروژه هم مورد بازدید قرار می‌گیرند.

در ادامه این مراسم مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان گفت: گام‌های موثری در استان برای افزایش درآمدهای مالیاتی انجام شده است.

حقیقی ضعف فرهنگ مالیاتی را در کشور یکی از دغدغه‌ها دانست و اضافه کرد: برای اصلاح این فرهنگ باید از نهادهای فرهنگی جامعه از جمله روحانیت و اساتید دانشگاهی کمک گرفت.

وی از دریافت 5 میلیارد تومان مالیات در شهرستان خرم‌دره و واریز آن به حساب شهرداری خبر داد و گفت: این درآمدها در آنجام پروژه‌ها به شهرداری کمک می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به افتتاح ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره هم اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی این ساختمان کمبود فضای محیطی را حل می‌کند.

وی ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره را دارای مساحت 800 متر مربع زیر بنا اعلام کرد و افزود: این ساختمان در دو طبقه احداث شده است.

حقیقی اضافه کرد: برای احداث ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول