اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بشرویه:

نماز رمز موفقیت جوانان در برابر ناتوی فرهنگی دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش بشرویه گفت: امروزه ناتوی فرهنگی دشمن، ارزش‌های دینی و اسلامی نوجوانان و جوانان را مورد ‌هدف قرار داده که تنها رمز موفقیت در برابر دسیسه‌های دشمن اقامه و توجه ویژه به فریضه نماز است.

نماز رمز موفقیت جوانان در برابر ناتوی فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، جواد صارمی صبح امروز در همایش بزرگ عاشوراییان که در سالن دبیرستان کیانی‌زاده در بشرویه برگزار شد، اظهار کرد: کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران تداوم دارد و از ابتدای پیروزی انقلاب برای تضعیف ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام(ره) به حربه‌های مختلف متوسل شده‌اند.

وی ادامه داد: فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیویی، افزایش مواد مخدر و شیوع آن در بین نسل جوان، ترویج فرهنگ غربی و گسترش فساد اخلاقی در راستای از بین بردن هویت دینی نسل جوان است.

مدیر اداره آموزش و پرورش بشرویه افزود: آگاهی و ولایت‌مداری نوجوانان و جوانان ایرانی سبب شده که دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

صارمی با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران وظیفه هر ایرانی است، گفت: باید این آگاهی و هوشیاری در بین نوجوانان و جوانان ارتقاء یابد و آنان با توطئه‌های دشمنان آشنا شوند.

وی تصریح کرد: امروزه ناتوی فرهنگی دشمن ارزش‌های دینی و اسلامی نوجوانان و جوانان را مورد ‌هدف قرار داده که تنها رمز موفقیت در برابر دسیسه‌های دشمن اقامه و توجه به فریضه نماز است.

مدیر اداره آموزش و پرورش بشرویه اضافه کرد: قیام امام حسین(ع) در نهضت عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر و برپا داشتن نماز بوده است. 

صارمی یادآور شد: نماز در میان عبادات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اهمیت آن به قدری است که قرآن بعد از ایمان، نماز را متذکر شده و از پایه‌های دین به شمار می‌رود. 

وی با اشاره به اینکه نماز باید به عنوان یک هنجار مذهبی در رفتار و کردار فرزندان درونی شود، گفت: توجه دادن جوان به سوی نماز و ایجاد رابطه انس با خدا، احساسات مذهبی وی را اقناع کرده و تمایلات و هواهای نفسانی را تحت کنترل درمی‌آورد.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول