اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

کسب 90 رتبه برتر فرهنگی توسط دانش‌آموزان بشرویه

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بشرویه گفت: دانش‌آموزان بشرویه در مسابقات فرهنگی هنری موفق به کسب 90 رتبه برتر در استان خراسان‌ جنوبی شدند.

کسب 90 رتبه برتر فرهنگی توسط دانش‌آموزان بشرویه

محمدعلی قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: مسابقات فرهنگی هنری مدارس در رشته‌های ادبی، هنری و معارف در استان برگزار شد و دانش‌آموزان بشرویه در این بخش‌ها رتبه اول تا سوم استان را کسب کردند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مسابقات فرهنگی هنری 87 رتبه برتر داشتیم و امسال با موفقیت بیشتری شاهد کسب 90 رتبه برتر دانش‌آموزان بشرویه در این مسابقات بودیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بشرویه تصریح کرد: از این تعداد 18 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که در تابستان سال جاری در یکی از استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

قاسمیان از برگزاری 80 اردو با حضور 3 هزار و 300 نفر از دانش‌آموزان سه مقطع در شهرستان بشرویه خبر داد و افزود: دانش‌آموزان در این اردوها از کلاس‌های فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: هدف از اجرای این اردوها ایجاد نشاط و شادابی، استفاده از امکانات رفاهی موجود، ایجاد روحیه تعاون و کار گروهی و آموزش مهارت‌های زندگی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بشرویه افزود: فراخوان جشنواره مهرآفرینان فاطمی و طرح ستاره‌دخت ایران اسلامی با عنوان عفاف و حجاب در مدارس بشرویه برای دومین‌بار انجام شد.

قاسمیان ادامه داد: این فراخوان در بخش‌های وبلاگ‌نویسی، داستان نویسی، عکاسی، کتابخوانی، پوستر، مقاله و نماهنگ برگزار شده و طی این فراخوان 10 نفر از دانش‌آموزان موفق به کسب رتبه برتر استانی شدند.  

وی گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی کشور، از آغاز سال تحصیلی آینده می‌توانیم در ارتباط با فعالیت‌های فوق برنامه نیز شاهد تغییرات و گام‌های مثبتی باشیم تا در این ارتباط زمینه رشد و بالندگی دانش‌آموزان فراهم شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول