اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

آماده‌سازی فضاهای آموزشی بشرویه برای بازگشایی مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بشرویه گفت: ساماندهی فضاهای آموزشی و نیروی انسانی در سه مقطع در بشرویه انجام شده است و مدارس شهرستان آماده پذیرایی از دانش‌آموزان هستند.

آماده‌سازی فضاهای آموزشی بشرویه برای بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، جواد صارمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و نظام 3-3-6 در نظام آموزشی کشور، فضاهای آموزشی و نیروی انسانی در سه مقطع در شهرستان بشرویه ساماندهی شده است و عوامل اجرایی و کادر مدارس، آمادگی کامل را برای بازگشایی مدارس دارند.

وی ادامه داد: امسال بنا به شرایط موجود باید بخشی از هزینه غذایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی، در تمام شهرستان‌ها توسط اولیا تامین شود که سرانه هر دانش‌آموز در این مدارس در هر روز بین 900 تا یک‌هزار و 200 تومان است.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه افزود: اولیای دانش‌آموزان باید در هزینه غذایی مدارس مشارکت داشته باشند و با تصویب اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بشرویه، شهریه خوابگاه‌های دانش‌آموزی 150 هزار تومان تعیین شده است.

صارمی به جذب کمک از ادارات برای هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه هیئت دولت هر اداره در هر شهرستان باید یک مدرسه را هوشمند‌سازی کند.

وی اضافه کرد: ادارات شهرستان بشرویه با پیگیری از طریق ادارات کل حداقل یک کلاس را در شهرستان هوشمندسازی کنند.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه یادآور شد: به منظور مسقف کردن استخر شنای شهرستان، سقف نیز خریداری شده و در حال نصب است.

صارمی اضافه کرد: برای جذب حافظان قرآن نیز سامانه‌ای برای ثبت‌نام دانش‌آموزان راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار بشرویه نیز در ادامه این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) در حالی به وقوع پیوسته که در سراسر جهان بیداری اسلامی تحولی عظیم در ملت‌ها ایجاد کرده است.

غلامرضا پورسلطانی خاطرنشان کرد: دولت مصر که زمانی از متحدان آمریکا و رژیم صهیونیستی بود امروزه با نابودی دیکتاتوری حسنی مبارک و روی کارآمدن محمد مرسی به دشمن آن‌ها مبدل شده است.

وی تصریح کرد: با بیداری اسلامی بیشتر کشورها صف محکمی در برابر سیاست‌های سلطه‌جویانه آمریکا و رژیم صهیونیستی کشیده‌اند.

فرماندار بشرویه تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید باید زمینه‌های آموزشی و فرهنگی را برای درخشش هر چه بیشتر دانش‌‌آموزان در این شهرستان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول