اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

تامین شیر مدارس بشرویه از امروز

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه از تأمین شیر مدارس بشرویه از ابتدای بهمن‌ماه خبر داد.

تامین شیر مدارس بشرویه از امروز
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، علیرضا فرشاد اظهار داشت: تأمین شیر مدارس بشرویه طی قرارداد استانی با یکی از شرکت‌های شیر استان هم به لحاظ کیفی و بهداشتی و هم به لحاظ عدم تأمین به موقع با مشکل رو به رو شد.
وی افزود: اما با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستان و استان شرکت شیر طرف قرارداد رد صلاحیت شد و با انتخاب شرکت شیر جایگزین از اول بهمن‌ماه دانش‌آموزان همه روزه شیر دریافت خواهند کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه گفت: با توجه به اختصاص اعتبارات مقاوم‌سازی و بازسازی مدارس تخریبی از اواخر بهمن‌ماه امسال کار مقاوم‌سازی یک باب مدرسه راهنمایی شش کلاسه در این شهرستان آغاز خواهد شد.
فرشاد ادامه داد: این اقدام نیازمند جابه‌جایی این مدرسه است، اما با توجه به بهره‌برداری از یک باب آموزشگاه هشت کلاسه و خوابگاه مرکزی دانش‌آموزی در ایام دهه فجر مشکلی برای جابه‌جایی مدارس راهنمایی شهر بشرویه وجود نخواهد داشت.
وی هم‌چنین از اجرایی نشدن مصوبه هیئت دولت در مورد کاهش تعرفه بهای برق مصرفی، آب، گاز طبیعی و مواد سوختی نفت‌سفید و نفت‌گاز به میزان 50 درصد از اول سال 90 خبر داد و خواستار بازپرداخت اضافه دریافتی دستگاه‌های متولی به حساب مدارس و فضاهای پرورشی شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه از اعزام صد درصد دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان‌نور در ایام دهه فجر خبر داد.
فرشاد گفت: دانش‌آموزان دختر در قالب دو کاروان همراه با مربیان و سرپرستان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.
وی هم‌چنین از برگزاری مرحله دوم مسابقات فرهنگی هنری طرح پرسش مهر سال‌جاری با شرکت 450 نفر منتخبان مدارس در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه گفت: در مسابقات سال گذشته 70 نفر از دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه این شهرستان توانستند رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را در سطح استان از آن خود کنند که طی مراسمی از 600 نفر برگزیده شهرستانی و استانی تجلیل خواهد شد.
فرشاد ادامه داد: امسال برای سومین سال متوالی جشنواره بزرگ سرود همگانی و برای نخستین بار همایش مداحان جوان و نوجوان در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان طی سال‌‌جاری مبلغ 11 میلیون و 800 هزار تومان برای بازسازی عتبات‌عالیات اهدا کرده‌اند.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول