اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده؛

طرح هجرت در بشرویه پایان یافت

خبرگزاری فارس: به همت اداره آموزش و پرورش و پایگاه دانش‌آموزی بسیج نبی اکرم بشرویه مراسم اختتامیه طرح هجرت سه در این شهرستان برگزار شد.

طرح هجرت در بشرویه پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه صبح امروز در این مراسم که در محل سالن مجتمع رفاهی آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار مراسم اختتامیه این طرح در شهرستان برگزار می‌شود.
علیرضا‌ فرشاد با اشاره به پایان برنامه‌های طرح هجرت سه با ایام گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس گفت: طرح هجرت سه نیز بعد از حماسه‌های بزرگی مانند انقلاب اسلامی و دوران باشکوه دفاع مقدس یکی از صحنه‌های حضور بسیجی و دانش‌آموزان در این مقطع زمانی حضور در طرح هجرت است.
وی ادامه داد: این طرح در ایام تعطیلات تابستانی در دو بخش با موضوع زیباسازی و بهسازی و نماسازی اماکن ورزشی و همچنین کلاس‌های فرهنگی تشکیل شد و هدف کلی طرح که خواسته اصلی مقام معظم رهبری نیز بود بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بود؛در هر کاری نواقص و مشکلاتی است که این نواقص به مرور برطرف می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بشرویه نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح هجرت در قسمت دانش‌آموزی در بشرویه گفت: امسال تعدادی از بسیجیان عضو طرح هجرت به روستاها اعزام شدند.
حسن سهرابی‌فرد یادآور شد: در سال جاری در 24 عرصه آموزشی فعالیت عمرانی و بهسازی انجام شد؛ در این راستا 156 نفر مربی فرهنگی با 950 نفر از برادران و 280 نفر از خواهران در این طرح شرکت کردند.
در پایان از دانش‌آموزان برگزیده این طرح تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول