اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بشرویه:

35 درصد از دانش‌آموزان بشرویه در طرح هجرت 3 شرکت دارند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش بشرویه گفت: 35 درصد از دانش‌آموزان بشرویه در طرح هجرت سه شرکت دارند.

35 درصد از دانش‌آموزان بشرویه در طرح هجرت 3 شرکت دارند

محمد‌علی قاسمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار کرد: طرح هجرت سه با مشارکت حوزه بسیج دانش‌آموزی نبی اکرم (ص)، مدیریت آموزش و پرورش بشرویه و شرکت دانش‌‌آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان برگزار شده است. 

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح هجرت سه، آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های گروهی و اجتماعی برای زیباسازی، طراحی و دیوار‌نویسی محیط‌های آموزشی، شناسایی و به‌کارگیری قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان و ارتقای توان، تخصص و تجربه دانش‌آموزان و آشنایی آنان با فرهنگ کار و تلاش است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بشرویه با بیان اینکه امسال برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، دو طرح هجرت سه و بهبود اوقات فراغت در حال اجراست، تصریح کرد: در طرح بهبود اوقات فراغت، کلاس‌های قرآن و معارف، فرهنگی، هنری و ورزشی ارائه می‌شود.

قاسمیان اضافه کرد: در طرح بهبود اوقات فراغت، پنج پایگاه در بشرویه و دو پایگاه در بخش ارسک در نظر گرفته شده است و مجتمع ورزشی شهید چمران، دارالقرآن مرکزی، کانون اندیشه، کانون کوثر و دبستان ام‌الشهدا از پایگاه‌های فعال طرح بهبود اوقات فراغت در بشرویه هستند.

وی اضافه کرد: 35 درصد از دانش‌آموزان مقاطع سه‌گانه در طرح هجرت سه و بهبود اوقات فراغت در بشرویه شرکت کرده‌اند که در آشنایی آن‌ها با فعالیت‌های گروهی و جمعی موثر بوده است.     

معاون پرورشی آموزش و پرورش بشرویه از کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان بشرویه در مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر خبر داد و گفت: با پایان یافتن مرحله سوم استانی مسابقات پرسش مهر، اعزام 18 نفر از دانش‌آموزان بشرویه دارای رتبه‌های برتر در بخش معارف و 16 اثر از رتبه‌های منتخب شهرستان بشرویه به مرحله کشوری آغاز شده است. 

قاسمیان برگزاری نخستین جشنواره مدارس قرآنی، همایش سواد رسانه‌ای و همایش دانش‌آموزی کویرنوردی استانی در کویر بشرویه را از مهم‌ترین اقدامات حوزه پرورشی آموزش و پرورش بشرویه در سال تحصیلی 91-90 برشمرد.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول