اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تخصیص 18 درصدی اعتبارات تملک دارائی‌ سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 18 درصد اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای این استان تخصیص داده شده است.

تخصیص 18 درصدی اعتبارات تملک دارائی‌ سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تیمور فتاحی ظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان، اظهار داشت: به دلیل اجرای سیاست‌های انقباضی توسط دولت و به دنبال  آن کاهش تخصیص اعتبارات از یک سوی و وصول نشدن حدود 15 درصد از درآمدهای استان در مصرف اعتبارات هزینه‌ای باید نهایت صرفه جویی صورت بگیرد.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم بین وصول درآمدها و تخصیص اعتبارات، گفت: برهمین اساس تاکید می‎شود تا برنامه‌ریزی مناسب صورت پذیرد، به نحوی که پرداخت حقوق کارکنان و هزینه‌های اجتناب ناپذیر در اولویت قرار بگیرد.

فتاحی با بیان اینکه سایر هزینه‌ها به شرط وجود تخصیص قابل پرداخت است، افزود: در هزینه کرد اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای اولویت در پرداخت حقوق کارکنان طرح است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای این استان، ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 18 درصد اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای این استان تخصیص داده شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین در این مدت میزان تخصیص اعتبارات هزینه‌ای این استان حدود 54 درصد گزارش شده است.

وی با اشاره به مصوبات این نشست، متذکر شد: تاکید در وصول به موقع درآمدهای استان، برنامه‌ریزی در مصرف اعتبارات هزینه‌ای به نحوی که حقوق کارکنان و هزینه‌های اجتناب ناپذیر در اولویت پرداخت قرار گیرد از مهم‌ترین مصوبات این نشست محسوب می‎شود.

فتاحی اذعان داشت: اولویت بندی در هزینه کرد اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای به گونه‌ای که ابتدا حقوق کارکنان طرح پرداخت شود، رعایت موارد مندرج در چک لیست ارزیابی عملکرد مدیریتی ذی‌حسابان به منظور افزایش کنترل‌های داخلی مالی دستگاه‌های اجرائی استان از دیگر این مصوبات است.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول