اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افزایش رشد اعتبارات تملک دارایی‌های سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان از رشد سهم اعتبارات استان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خبر داد.

افزایش رشد اعتبارات تملک دارایی‌های سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خاش اظهار داشت: مطابق قانون بودجه الزاماتی در توزیع اعتبارات وجود دارد که بر اساس این الزامات اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای بین دستگاه‌های مختلف استان توزیع شده است.

وی افزود: اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای در راستای توسعه و پیشرفت استان و براساس ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های هر بخش اختصاص و توزیع شده است.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در دولت نهم مبلغ 16 هزار و 520 میلیارد ریال و در سه ساله دولت دهم 18 هزار و 670 میلیارد ریال بوده است.

شیخ‌زاده بیان داشت: در سال 1390 مبلغ 9 هزار و 80 میلیارد ریال اعتبار به استان ابلاغ شده است که حدود 6 هزار و 680 میلیارد ریال آن اختصاص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: از مبلغ 7 هزار و 80 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال 1390، 5 هزار و 210 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: همچنین از مبلغ 2 هزار میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای، یک‌هزار و 470 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

شیخ‌زاده یادآور شد: توزیع اعتبارات بر اساس سند چشم‌انداز و برنامه پنجم توسعه و مطابق با شاخص‌های کارشناسی شده صورت پذیرفته و در همین راستا در حق هیچ دستگاهی اجحاف نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین در توزیع اعتبارات سعی شده تا پروژه‌هایی که ماهیت استانی دارند را از پروژه‌های شهرستانی جدا کرده تا به اعتبارات شهرستان‌ها لطمه وارد نشود.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه نیمه‌تمام ماندن پروژه‌ها برای مردم خوشایند نیست، گفت: تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام در استان باید به اتمام برسند و به مناطق روستایی نیز باید توجه جدی شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول