اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

اجرای 1600 پروژه تملک دارایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: در سال جاری یک هزار و 614 پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان زنجان اجرایی می‌شود.

اجرای 1600 پروژه تملک دارایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان، اظهار کرد: جلسات مختلف کارشناسی با حضور مدیران کل سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان زنجان برای اختصاص اعتبارات لازم به پروژه‌های استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار سال جاری تنها برای اجرای پروژه در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در سال جاری اجرایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خروجی جلسات برگزار شده را منطبق با واقعیت‌های موجود استان برشمرد و گفت:‌ در توزیع اعتبارات به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف توجه ویژه شده است.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های استان به صورت تفاهم‌نامه‌ای است که از سوی وزارتخانه‌های مختلف به تعهدات عمل شده است، افزود: این پروژه‌ها در سال جاری در اولویت استان قرار گرفته است.

عباسی با اشاره به اجرای 67 پروژه اولویت‌دار در استان زنجان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان فصول شهرستانی مورد توجه قرار گرفته است، افزود: اعتبارات ویژه‌ای نیز به طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه از 65 پروژه جدید تعریف شده در استان 36 پروژه اجرایی می‌شود، افزود: این پروژه‌ها با اعتبار 5 میلیارد تومان در استان اجرا می‌شود.

وی از اجرای 399 پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی خبر داد و گفت: 640 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول