اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 84 تاکنون

بیش از 160 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی در دشتی جذب شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: از سال 84 تاکنون بالغ بر 160 میلیارد تومان اعتبار در حوزه تملک دارایی‌ها و بخشی هم اعتبار ملی برای شهرستان دشتی جذب شده است.

بیش از 160 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی در دشتی جذب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید علی هاشمی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار داشت: برای محور ناصری به شنبه نیز امسال بخشی اعتبار گذاشته شده است و اعتبارات ملی نیز برای محور باغان و سرچشمه اختصاص داده شده است.

فرماندار دشتی بیان کرد: با توجه به اینکه برای اجرای این محور به اعتبارات استانی هم نیاز داریم امیدواریم بتوانیم در آینده اعتباراتی را برای این محور تزریق کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای محور دولت‌آباد به زیارت در سال جاری مبلغ 800 میلیون تومان اختصاص داده شده است که از مطالبات بود و باید این اتفاقات می‌افتاد و امیدواریم با اختصاص یک میلیارد و 300 میلیون تومان سه کیلومتر باقی مانده آن را نیز به انجام برسانیم.

هاشمی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی اعتبارات خوبی اختصاص یافته و سفرهای زیرزمینی تقویت خواهد شد و در بخش آبخیزداری شهر کاکی نیز باید اعتباراتی اختصاص دهیم چرا که استاندار نیز تاکید داشتند که در حوزه کاکی این اتفاق بیفتد.

وی یادآور شد: در حوزه هنر، شیلات، آموزش و پرورش، ارشاد، اداره تبلیغات، اوقاف، کمک به مساجد، کانون‌های فرهنگی مساجد تدابیر لازم اتخاذ شده است.

هاشمی اضافه کرد: برای سیستم صوتی ثابت در شهر خورموج سال گذشته مبلغ 60 میلیون تومان اختصاص داده شد که همزمان با روز جهانی قدس این سیستم صوتی افتتاح شد و امسال هم برای شهر کاکی نیز مبلغ 40 میلیون تومان در این زمینه اختصاص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال در فصل صنعت مبلغ 700 میلیون تومان اختصاص داده‌ایم اما شهرک صنعتی خورموج که اخیراً به نام شهرک پتروشیمی تبدیل شده است دارای فضای بی‌روح و خشک است و با اختصاص اعتبارات لازم فضای سبز، بلوار و دروازه ورودی برای آنجا تعریف و نگهبان نیز در آن محل استقرار پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول