اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر خبر داد

اجرای 27 پروژه عمرانی مشگین‌شهر از محل اعتبارات تملک و دارایی

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: هم اکنون 27 پروژه عمرانی در مشگین‌شهر از محل اعتبارات تملک دارایی استان اردبیل در حال اجراست.

اجرای 27 پروژه عمرانی مشگین‌شهر از محل اعتبارات تملک و دارایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضایل عزیزی‌نسب ظهر امروز در جلسه شورای اداری مشگین‌شهر اظهار داشت: کل اعتباری که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده 16 میلیارد و 500 میلیون ریال است که با جذب تمامی این اعتبارات به‌زودی سهم مشگین‌شهر از محل اعتبارات پایلوت کشاورزی نیز مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه اغلب پروژه‌های عمرانی در بخش ارشق اجرایی می‌شود یادآور شد رسیدگی به وضعیت توسعه عمرانی بخش ارشق در اولویت است.

این مسئول با اشاره به 56 کیلومتر مرز مشترک این بخش با جمهوری آذربایجان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای توسعه و آبادانی این بخش تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی سبلان 43 روستای این بخش از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

عزیزی‌نسب در ادامه ابراز داشت: تمام جاده‌های روستایی این شهرستان به شرط اتمام عملیات زیرسازی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بخشدار ارشق نیز در در این جلسه کمبود آب شرب و زراعی، بلاتکلیف ماندن ناحیه صنعتی رضی، مسکن 400 واحدی مهر، پل قادرلو، گاز‌رسانی به روستاها و اختلاف اهالی با اداره منابع طبیعی را از جمله مشکلات اساسی منطقه ارشق برشمرد. زاهد نوری در ادامه خواستار ایجاد بازارچه مرزی در منطقه قانلو بولاغ شد.

وی بیان داشت: در سال زراعی جاری برداشت گندم در این شهرستان تا سه برابر افزایش یافته و با بهره‌برداری از شبکه پایاب سد سبلان کشاورزی منطقه ارشق متحول خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون بیش از 70 رشته قنات سنتی در این بخش وجود دارد خواستار احیای این رشته قنات‌ها شد.

نوری یادآور شد: همزمان با هفته دولت چهار پروژه عمرانی از جمله مدرسه شبانه‌روزی و سالن ورزشی روستای جبارلو با صرف 14 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول