اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس:

اعتبارات تملک دارایی استان فارس به 4235 میلیارد ریال رسید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار‌ فارس گفت: اعتبارات تملک دارایی استان فارس به 4 هزار و 253 میلیارد ریال رسید.

اعتبارات تملک دارایی استان فارس به 4235 میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدعلی افکاری بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران از افزایش 37 درصدی اعتبارات تملک دارایی استان فارس نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی این استان از 3 هزار و 113 میلیارد ریال در سال 90 با 37 درصد رشد به 4 هزار و 253 میلیارد ریال در سال 91 رسید.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس ابراز داشت: درآمد مالیاتی استان فارس در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است.

وی افزود: درآمد مالیاتی فارس در پنج ماهه نخست سال گذشته، یک‌هزار و 847 میلیارد ریال بوده که این رقم در پنج ماهه نخست امسال به 2 هزار و 311 میلیارد ریال افزایش یافته است.

افکاری با اشاره به کل درآمدهای محقق شده استان فارس در پنج ماهه نخست سال گذشته گفت: کل درآمدهای محقق شده استان فارس را در پنج ماهه نخست سال گذشته 2 هزار و 105  میلیارد ریال بوده است ضمن اینکه در پنج ماهه نخست امسال نیز این رقم با 29 درصد رشد به 2 هزار و 105 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی با بیان اینکه 86 درصد درآمد استان فارس از محل درآمدهای مالیاتی تامین می‌شود، ابراز داشت: کل اعتبارات ابلاغ شده به استان فارس در سال گذشته 9 هزار و 325 میلیارد ریال بوده که این رقم در سال جاری با حدود 50 درصد رشد به 14 هزار میلیارد ریال رسیده است.

افکاری اضافه کرد: حدود 150 طرح و پروژه ملی که دارای پیوست بودجه ملی هستند با اعتباری بالغ بر 90 هزار میلیارد ریال در فارس تعریف شده که اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این طرح‌ها در سال 91، بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تصویب پنج طرح بزرگ در کارگروه اشتغال استان فارس افزود: اعتبار 11 میلیون و 576 هزار دلاری این پنج طرح از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود.

افکاری گفت: یکی از اعتبارات مهمی که برای توسعه بخش کشاورزی در نظر گرفته شده نیز اعتبارات مربوط به کارگروه توسعه بخش کشاورزی در سطح ملی و استانی به ارزش 4 هزار و 217 میلیارد ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: در این بخش یک‌هزار و 632 طرح به مبلغ 3 هزار و 869 میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال 5 هزار و 800 نفر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول