اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب فریدونکنار خبر داد

اختصاص اعتبارات تملک دارایی به توسعه شبکه‌‍‌های فرسوده

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار از اختصاص اعتبارات تملک دارایی به توسعه شبکه‌‍‌های فرسوده خبر داد.

اختصاص اعتبارات تملک دارایی به توسعه شبکه‌‍‌های فرسوده

حمیدرضا خدابخش‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار اظهار داشت: در بحث اصلاح توسعه شبکه امسال برنامه‌ریزی شد تا از اعتبارات تملک دارایی برای اصلاح شبکه، بخشی از شبکه‌های فرسوده شهر اصلاح شود.

وی بیان داشت: آبرسانی به شهرهای گروه الف از محل سد البرز در نظر گرفته شده، ولی از گذشته این سد زمانی که به طراحی و در مرحله اجرا قرار گرفت شهرهای گروه الف شامل بابل، بابلسر و فریدونکنار تخصیص‌شان از محل سد البرز بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار تصریح کرد: آب منطقه‌ای باید از محل سد تا مخازن شهری کارها را انجام و تحویل شرکت آب دهد که هم اکنون آب منطقه‌ای در حال اجرای خط انتقالات و خرید محل تصفیه خانه است.

به گفته خدابخش‌پور این کار به محض اینکه به شهرهای گروه الف انتقال داده شود مشکل کیفیت و کمبود آب شهرهای گروه الف حل شده و تنها راه برون رفت کمی و کیفی شهرهای گروه الف انتقال سریع آب از سد البرز به این شهرها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلات ما نقدینگی است، در شرکت‌های آب و فاضلاب به دلیل پایین بودن قیمت فروش و بالا بودن هزینه‌های تولید در بحث اعتبارات داخلی بسیار مشکل داریم.

خدابخش‌پور اظهار داشت: شبکه‌های فرسوده بسیار زیادی داریم و اعتبارات عمرانی که از محل تملک دارایی برای ما در نظر گرفتند  جوابگوی اصلاح و بازسازی تاسیسات و شبکه‌های فرسوده نیست.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول