اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

افزایش 33 میلیارد ریالی اعتبارات تملک دارایی در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: اعتبارات تملک دارایی این شهرستان نسبت به سال گذشته با افزایش 33 میلیارد ریالی روبرو بود.

افزایش 33 میلیارد ریالی اعتبارات تملک دارایی در آمل

یدالله اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: امسال با دفاعیه‌ای که در کمیته برنامه‌ریزی انجام دادیم شاهد افزایش 33 میلیارد و 209 میلیون ریالی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان بودیم.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی آمل در سال جاری 179 میلیارد و 402 میلیون ریال است که در سال گذشته این اعتبار به مبلغ 146 میلیارد و 193 میلیون ریال بود.

اکبرزاده با تاکید اینکه اعتبارات تملک دارایی آمل در سال جدید نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است، گفت: امیدواریم این اعتبارات برای رشد شهرستانی کافی بوده و برای خدمت‌ رسانی به مردم بسیار مفید و موثر باشد.

فرماندار آمل با اشاره به اختصاص این اعتبار به بخش‌های مختلف شهرستان بیان داشت: برای شهرداری شهر دابودشت که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمل است سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی دو میلیارد و 550 میلیون تومان در مرحله نخست تصویب شد ولی امسال با جلسات متعددی که داشتیم این مبلغ رشد خوبی داشته و به حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است.

اکبرزاده با اعلام اینکه در این بخش حدود 40 درصد افزایش اعتبار را شاهد بودیم، گفت: همچنین با جلسه‌ای که با استاندار مازندران داشتیم حدود 100 میلیون تومان در راستای خدمات‌رسانی به مردم این شهر قول داده شد.

فرماندار آمل با بیان اینکه پروژه‌های مختلف شهرستانی، ملی و استانی سال گذشته در آمل به اجرا درآمد، تصریح کرد: 268 میلیارد و 89 میلیون ریال اعتبار به پروژه‌های سال گذشته این شهرستان اختصاص یافت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول