اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

بودجه تملک دارایی بهشهر 10 میلیاردی بسته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان بهشهر از اختصاص بیش از 102 میلیارد ریال بودجه حاصل از اعتبارات تملک و دارایی این شهرستان در سال 91 خبر داد.

بودجه تملک دارایی بهشهر 10 میلیاردی بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی بعد ازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور علی منفرد نماینده معاون برنامه‌ریزی استانداری و دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهشهر برگزار شد، با بیان اینکه بازگشت اعتبارات از سوی مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، اظهار داشت: در سال 90 یک ریال از بودجه ما برگشت نخورد.

وی افزود: سال گذشته مجموع اعتبارات تملک و دارایی شهرستان، 82 میلیارد و 46 میلیون ریال بود که 83 درصد بودجه‌ها معادل 67 میلیارد و 759 میلیون ریال تحقق یافت.

فرماندار بهشهر درباره بودجه سال 91 تملک دارایی این شهرستان، گفت: بودجه 90 با افزایش 25 درصدی به  102 میلیارد و 142 میلیون تومان در سال جاری رسید.

وی تصریح کرد: این بودجه‌ها شامل 17 فصل، 42 برنامه و 158 پروژه است که بین 32 دستگاه اجرایی توزیع شد.

نماینده دولت در بهشهر، درباره اعتبارات فرا شهرستانی اظهار داشت: این اعتبارات در طول سال به شهرستان منتقل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به اعتبارات کارخانه کمپوست، تعمیرات اساسی مدارس، ایجاد زیربناهای مجتمع‌های گلخانه‌ای، اعتبارات لایروبی و تعمیر و تجهیز ادارات اشاره کرد.

به گزارش فارس، پروژه‌های حوزه مسکن و شهرسازی، جهاد سازندگی، بنیاد مسکن و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیشترین آمار پروژه‌های تملک دارایی بهشهر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول