اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد

اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار تملک ‎دارایی‎ها به گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: اعتبار تملک‎ دارایی‌های شهرستان گنبدکاووس در سال مالی جاری بالغ بر 170 میلیارد ریال است.

اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار تملک ‎دارایی‎ها به گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان گنبدکاووس که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: اعتبارات‎ تملک دارایی‎های شهرستان گنبدکاووس نسبت به سال قبل 12 درصد رشد داشته است.

به گفته وی این میزان اعتبار برای فصل‎های مختلف عمرانی شهرستان گنبدکاووس از جمله راه و شهرسازی، آموزش، آب و کشاورزی، فرهنگ و هنر و غیره در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس احداث جاده آق‌آباد را مطالبه مردمی و لایروبی انهار را از نیازهای اصلی عمرانی شهرستان اعلام کرد و گفت: برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای در جاده آق‌آباد باید در بخش راه و شهرسازی اعتبار عمرانی برای تعریض این جاده در نظر گرفته شود.

احمدی با بیان اینکه جذب اعتبارات عمرانی مورد نیاز دستگاه‎های اجرایی شهرستان نیازمند تعامل و رایزنی دستگاه‎های شهرستانی با ادارات کل استانی است، اظهار داشت: مدیران دستگاه‎های اجرایی باید نیازهای اساسی و اولویت‎دار را در طول سال برآورده کنند و با مکاتبات مستمر اهمیت پروژه‌ها را برای ادارات کل استانی تبیین کنند.

 

وی همچنین افزود: اگر چه اعتبارات تملک ‎دارایی با نیازهای عمرانی شهرستان تناسب ندارد اما می‌توان از عنوان‎ها و ردیف‎های اعتباری نظیر اعتبارات حوادث و توازن و ظرفیت خیران شهرستان استفاده کرد.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با مقایسه آماری اعتبارات تملک‎ دارایی‎های این شهرستان گفت: اعتبارات تملک‎ دارایی‎های شهرستان گنبدکاووس در 12 فصل در قالب 33 برنامه تعریف شده است که شامل 100 پروژه عمرانی است که در آن سعی شده اولویت با طرح‎های نیمه‎تمام، طرح‎های مهر ماندگار، پروژه‎های ریاست جمهوری باشد.

نورمحمد جعفری همچنین گفت: بخشی از اعتبارات تملک‎ دارایی‎ها نیز هنوز در این ردیف‎ها قرار نگرفته که برای پروژه‌هایی با شرایط ویژه تخصیص خواهد یافت.

سید وحیدرضا میرا رئیس گروه زیربنایی معاونت برنامه‌ریزی استانداری گلستان و هیئت همراهش در این جلسه به تشریح فصول اعتبارات تملک‎ دارایی‎های شهرستان گنبدکاووس پرداختند و در ادامه مدیران کل و رؤسای شهرستان به بحث و تبادل نظر در خصوص اعتبارات اختصاص یافته پرداختند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول