اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

اعتبارات تملک دارایی کاشان 15 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه کاشان از افزایش 15 درصدی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

اعتبارات تملک دارایی کاشان 15 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص یافته به این شهرستان در سال‌جاری 206 میلیارد ریال است در حالی این  اعتبارات در سال گذشته 139 میلیارد ریال بوده است.

وی میزان اعتبارات دارایی استان اصفهان را با 30 درصد افزایش نسبت به پارسال 3 هزار و 50 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: حدود 15 درصد از این میزان افزایش مربوط به وجوهات ملی است که برخلاف سال‌های گذشته در ردیف بودجه استان قرار گرفته است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به الزامات تبیین شده در اختصاص اعتبارات دارایی، مصوبات خاص، مراکز بهداشتی درمانی، شهرستان‌های جدیدالتأسیس، سالن‌های چندمنظوره، آسفالت راه‌های فاقد آسفالت روستایی، طرح‌های مطالعاتی و اجرایی، آب آشامیدنی روستاها، شهرک صنعتی، کمک به حوزه‌های علمیه (به صورت متمرکز)، ارتقای شاخص‌های روستایی، طرح‌های هادی و بهسازی روستایی و پایگاه‌های بسیج را از جمله این الزامات برشمرد.

جوادی، سیستم‌های آبرسانی، پروژه‌های خیرین، مصلاهای اصفهان، کاشان و گلپایگان، فرودگاه اصفهان، پروژه‌های طرح زکات در سطح استان اصفهان و توجه ویژه به درمان، بخش آب، تربیت‌بدنی، میراث فرهنگی، حمل و نقل، آموزش، کشاورزی، صنعت و معدن و توجه به زیرساخت‌های مسکن مهر و طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های اختصاص اعتبارات تملک دارایی در شهرستان کاشان عنوان کرد.

به گفته وی، از 48 دستگاه اجرایی مشمول اعتبارات تملک دارایی در کاشان اعتبارات اختصاص یافته به 22 دستگاه نسبت به پارسال افزایش داشته و اعتبارت 19 دستگاه کاهش و هفت دستگاه تغییری نداشته است. 

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به نقش میران عملکرد مدیران ادارات در میزان جذب اعتبارات یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی که با کاهش اعتبارات روبه‌رو شدند، سعی می‌شود از محل اعتبارات شورای عالی آب، کشاورزی و حوادث غیرمترقبه، این کاهش جبران شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول