اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت در مجلس خبر داد

اختصاص 50 درصد اعتبار تملک دارایی به شهرستان‌ها‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس ‌گفت: از سال آینده 50 درصد اعتبار تملک دارایی به شهرستان‌ها اختصاص پیدا می‌کند و طی پنج سال آینده 50 درصد اعتبار دیگر هم به شهرستان‌ها داده می‌شود.

اختصاص 50 درصد اعتبار تملک دارایی به شهرستان‌ها‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت فرج‌الله عارفی یکشنبه شب در حاشیه بازدید از اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که نوجوانان و جوانان این منطقه ورزشکار هستند و در واقع عقل سالم در بدن سالم است.

وی افزود: 12 درصد اعتبارات در اختیار استان‌ها و شهرستان است و 88 درصد در اختیار وزیران و رئیس جمهور که در مجلس نهم در حال اصلاح این طرح هستیم.

وی تصریح کرد: از سال آینده 50 درصد اعتبار تملک دارایی به شهرستان‌ها اختصاص پیدا می‌کند و طی پنج سال آینده 50 درصد اعتبار دیگر هم به شهرستان‌ها داده می‌شود.

عارفی بیان داشت: وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و در واقع باید دولت را جهت دهیم و تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان انجام دهیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید فضای ورزشی مناسبی برای ورزش بانوان در نظر گرفته شود که بتوانند به راحتی ورزش کنند.

محمود معناصری معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت از پیگیری احداث پارک بانوان از طریق شورای شهر و شهرداری خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری این مسئله حل می‌شود.

وی افزود: باید جوانان به ورزش توجه بیشتری داشته باشند که شاهد موفقیت‌های خوبی در این زمینه باشیم.

معناصری خاطرنشان کرد: ورزش روحیه شجاعت، اعتماد به نفس، فداکارى، گذشت، تعاون و همکارى، کمک به افراد ضعیف و ناتوان و حس مسئولیت‌پذیرى را در انسان تقویت مى‌کند و اراده فرد را قوى مى‌سازد.

انتهای پیام/80009/ت/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول