اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان خبر داد

اهدای 4 میلیارد ریال نذورات به مسجد زینبیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان از جمع‌آوری 4 میلیارد و 180 میلیون ریال نذورات مردمی از سوی مسجد زینبیه اعظم زنجان خبر داد.

اهدای 4 میلیارد ریال نذورات به مسجد زینبیه اعظم زنجان

فرید احدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مردم فهیم و ولایتمدار استان زنجان با اهدای 418 میلیون تومان نذورات به مسجد زینبیه اعظم زنجان ارادت خود را به حضرت زینب(س) نشان دادند.

وی از جمع‌آوری 702 گرم طلا از سوی مسجد زینبیه اعظم زنجان خبر داد و افزود:‌ تا پایان ماه صفر نذورات مردمی جمع‌آوری می‌شود.

مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان با اشاره به اهدای 2 هزار و 428 راس احشام به مسجد زینبیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: این احشام شامل گوسفند ذبح شده، گوسفند زنده و رقم ریالی گوسفندان اهدایی می‌شود.

احدیان از اهدای برخی لوازم اداری و نذورات خوراکی شامل قند، چای و شکر به مسجد زینبیه اعظم زنجان خبر داد و یادآور شد: اهدای نذورات به این مسجد از سوی مردم ادامه دارد.

وی با اشاره به ادامه برنامه‌های عزاداری در این مسجد در ماه محرم و صفر خاطرنشان کرد: سخنرانان مختلفی در این مراسم حضور دارند.

* توزیع تبرکات زینبیه اعظم زنجان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان از توزیع بخشی تبرکات زینبیه اعظم زنجان در بین مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: چهارشنبه این هفته این تبرکات در بین مردم زلزله‌زده با حضور مسئولان مسجد زینبیه اعظم زنجان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس مسجد زینبیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: 25 عکس از عزاداری سال‌های گذشته انتخاب شده است.

احدیان با بیان اینکه در چند روز آینده 25 عکس عزاداری مسجد زینبیه اعظم زنجان در سال‌جاری که از سوی عکاسان به جشنواره ارائه شده است، انتخاب می‌شود، افزود: برندگان این جشنواره به زودی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه عکس‌های انتخاب شده این جشنواره به صورت کتاب چاپ می‌شود، یادآور شد: این کتاب در بین علاقه‌مندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول