اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک ملی خوزستان اعلام کرد

آمادگی شعب بانک ملی برای دریافت هدایا و نذورات مردمی

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک ملی استان خوزستان از آمادگی تمام شعب بانک ملی برای دریافت هدایا و نذورات مردمی به منظور استفاده در ساخت و بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

آمادگی شعب بانک ملی برای دریافت هدایا و نذورات مردمی

سیاوش توحیدی ظهر امروز در حاشیه رونمایی از طلا و زیور آلات اهدایی مردم برای مرمت و بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: افتخار بزرگی است که ما نیز بتوانیم در بازسازی عتبات عالیات نقش کوچکی داشته باشیم.

وی افزود: کارکنان شعب مختلف بانک ملی در استان خوزستان کمک‌هایی را برای بازسازی عتبات عالیات به ویژه مرمت و بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف اهدا کرده‌اند اما هیچ کدام حاضر به شناسایی نیستند و ما نیز برای معرفی و اعلام میزان هدایا اصرار نکرده‌ایم.

این مقام مسئول با تبریک میلاد فرخنده دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی النقی (ع)، دهه ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: برای نگهداری از هدایا و نذورات مردم به ویژه طلا و زیورآلات اهدایی، صندوق‌های از سوی مدیریت امور شعب بانک ملی در خوزستان در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار گرفته است.

وی نگهداری از هدایا و نذورات مردم برای بازسازی عتبات عالیات را توفیق بزرگ الهی دانست و گفت: تا هر زمان که ستاد بازسازی عتبات عالیات نیاز به همکاری داشته باشد ما این وظیفه را انجام خواهیم داد.

مدیر امور شعب بانک ملی خوزستان با ابراز خرسندی از همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: آرزوی هر مسلمان و شیعه این است تا بتواند در راه اهل بیت (ع) گامی بردارد که هم اکنون این افتخار در دوره مدیریت اینجانب نصیب بانک ملی خوزستان شده است که برای این لطف خداوند بر خود می‌بالیم.

وی در پایان گفت: تمام شعب بانک ملی در استان آماده دریافت هدایا و نذورات نقدی مردم فهیم و ولایت مدار خوزستان هستند و مردم می‌توانند این هدایا را به شماره حساب 0107170593002 به نام بازسازی حرمین عسکریین واریز کنند.

توحیدی تصریح کرد: اگر کسی مایل به کمک به مرمت و بازسازی دیگر اماکن مشرفه در عراق باشد در فیش خود ذکر نماید تا پس از واریز، وجه مورد نظر توسط ستاد بازساری عتبات عالیات جدا و به حساب مورد نظر واریز شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول