اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست مدیر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها

فرهادی: اهدای نذورات عید قربان به کمیته امداد اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی زمینه حضور و مشارکت مردم جهت اهدای نذورات عید قربان به کمیته امداد را فراهم کنند.

فرهادی: اهدای نذورات عید قربان به کمیته امداد اطلاع‌رسانی شود

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نظارت مستمر بر کارهای این نهاد در استان اظهار کرد: نظارت مستمر بر کارها باعث صحت، سلامت و بالا رفتن درآمد شده و مشکلات اقتصادی پیش‌رو را تا حدود زیادی از میان بر خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای برنامه‌های کمیته امداد و پیشبرد اهداف آن، دقت در صحت و سلامت کارها از مهم‌ترین وظایف امدادگران این نهاد است.

وی با اشاره به بازدید از همه واحدهای استانی به اهمیت نظارت مستمر بر انجام کارها تأکید کرد و گفت: صلاح بر این است که برای صحت و سلامت کامل در تمامی حوزه‌ها با برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه‌مدت همیشه کنترل و نظارت را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا دقت و سلامت کامل در امورات اجرایی ایجاد شود.

فرهادی با بیان اینکه نظارت در حوزه مشارکت از اهم واجبات در این حوزه است، اظهار داشت: بایست کنترل لازم در خصوص تمامی سرفصل‌های کاری حوزه مشارکت انجام گیرد و این کارها به صورت مستمر مورد بازبینی قرار گیرد تا آسیبی متوجه فرد یا مجموعه کاری در امداد نشود.

این مسئول استانی در ادامه افزود: کنترل تمامی سرفصل‌های کاری موجب بالا رفتن اعتماد عمومی و نهایتاً افزایش درآمدها در حوزه مشارکت‌های مردمی استان می‌شود.

وی برگزاری جلسات ستاد احیای زکات را برای استقبال مردم ضروری دانست و عنوان کرد: برای جلب مشارکت‌های مردمی و جمع‌آوری زکات واجب مردم، این جلسات باید به صورت مرتب برگزار شده تا زمینه مشارکت برای هم استانی‌های نیکوکار و زکات دهنده فراهم شود.

فرهادی با تأکید بر عملی شدن تعهد درآمد سالانه کامل و حتی فراتر از آن در حوزه مشارکت‌های مردمی بیان داشت: تلاش کنیم برنامه‌ها را از هر ماه به هر 10 روز تبدیل کنیم و فعالیت‌های جدیدی در طول آن انجام شود تا بتوانیم با شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن‌ها و شناسایی نقاط قوت و تجربیات استان‌های همجوار و همچنین استفاده از تجارب سایر حوزه‌های کاری، درآمد را به سقف پیش‌بینی شده مورد نظر برسانیم.

فرهادی با تبریک پشاپیش عید سعید قربان، ضمن دعوت از مردم جهت اهدای نذورات قربانی‌های خود به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان گفت: پیامبر مکرم اسلام در باب اهمیت این نذورات می‌فرمایند «این قربانی که شما به بارگاه الهی تقدیم می‌کنید، گوشت، خون، پوست، مو و پشم‌هایش به بارگاه الهی نمی‌روند، پوست و گوشتش را خودتان و همسایه‌ها و مساکین می‌خورند، آن‌چه پیش خدا می‌رود اخلاص شما است».

این مسئول استانی در پایان افزود: باید با تبلیغات و اطلاع‌رسانی همه‌جانبه زمینه حضور و مشارکت مردم جهت این امورات خیر را فراهم کنیم تا مردم بتوانند نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد به نیازمندان برسانند که اطلاع‌رسانی علاوه بر رسانه‌ها باید از زبان ائمه جمعه نیز بیان شود تا زمینه مشارکت همگان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول