اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

آمادگی کمیته امداد زنجان برای جمع‌آوری نذورات در قالب طرح احسان حسینی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از آمادگی دفاتر کمیته امداد استان زنجان برای جمع‌آوری نذورات مردمی در قالب طرح احسان حسینی خبر داد.

آمادگی کمیته امداد زنجان برای جمع‌آوری نذورات در قالب طرح احسان حسینی

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح احسان حسینی به منظور جمع‌آوری نذورات مردم در ماه محرم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از جمله اهداف اجرای طرح احسان حسینی است، اضافه کرد: این طرح در راستای توزیع نذورات مردم در بین خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: کمیته امداد با اجرای طرح احسان حسینی و توزیع نذورات در بین خانواده‌های مددجو، نذورات به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه توزیع نذورات مردم در ماه محرم بر اساس نیات خود اشخاص انجام می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد، آمادگی توزیع نذورات مردمی در قالب کمک‌های نقدی، غیرنقدی، جیره خشک و همچنین غذای گرم را دارد.

حسنلو ادامه داد: همچنین در صورتی که مردم استان زنجان نیتی در خصوص هزینه نذورات در بحث کمک به ازدواج جوانان، کمک به درمان بیماران و کمک به هزینه تحصیل دانش‌آموزان را داشته باشند، کمیته امداد آمادگی توزیع این نذورات را دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد استان زنجان در راستای اجرای طرح احسان حسینی، خاطر نشان کرد: به منظور اجرای این طرح دیدارهای چهره به چهره و همچنین هماهنگی در زمینه شناسایی افرادی که در ماه محرم اقدام به توزیع نذری می‌کنند، با هیئت امنای مساجد برگزار شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته 3 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک مردمی در قالب اجرای طرح احسان حسینی جمع‌آوری شد، افزود: امسال نیز به منظور اجرای طرح احسان حسینی، دفاتر کمیته امداد استان زنجان در سطح شهرستان‌ها و همچنین خانه انفاق کمیته امداد آمادگی جمع‌آوری نذورات مردمی را دارد.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول