اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کوهبنان‌ خبر داد

‌جمع‌آوری 366 میلیون ریال نذورات‌ در کوهبنان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ کوهبنان از ‌جمع‌آوری 366 میلیون ریال نذورات قربانی در این شهرستان خبر داد.

‌جمع‌آوری 366 میلیون ریال نذورات‌ در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محسن سلیمانی بعد از ظهر امروز در‌ نشست خبری اظهار داشت: ایام ذی‌الحجه بهترین فرصت برای رسیدن به قرب الهی‌ و عید سعید قربان عید پاکی و تسلیم شدن انسان مومن در برابر اراده پروردگار است.

وی افزود: عید قربان برای همه ما مسلمانان پیامی دارد و آن پیام این است که انسان بتواند برای رضای خدا از بهترین داشته‌ها و علایق خود چشم‌پوشی کند‌ و این درسی است که همه ما باید از عید قربان بگیریم و از نفس خود دل ببریم و با اخلاص تمام خود را در راه خدا تقدیم کنیم.

سلیمانی کمک به مستضعفان را یکی دیگر از برکات عید قربان برشمرد و عنوان کرد: امدادگران این نهاد مقدس ‌سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته با ایجاد چهار پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی مردم در روز عید قربان گوشت‌های نذورات قربانی مردم شهرستان کوهبنان را جمع‌آوری و در اسرع وقت بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

وی تصریح کرد: ‌سال جاری یک هزار و 831 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش 366 میلیون و 200 هزار ریال با همت افراد خیر و نیکوکار شهرستان کوهبنان در روز عید قربان و به مناسبت دهه ولایت و امامت درب منازل خانواده‌های ایتام، افراد زیرپوشش امداد و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است.

سلیمانی ‌خاطرنشان کرد: اجرای طرح نذورات قربانی محدود به ماه ذی‌الحجه نیست و کمیته امداد طی ‌سال نیز در قالب طرح عقیقه اقدام به جمع‌آوری نذورات قربانی می‌کند.

وی ‌از مردم خداجو و ولایی شهرستان کوهبنان ‌که با همکاری، همدلی و حس نوعدوستی به یاری مستضعفان و اقشار آسیب‌پذیر منطقه می‌شتابند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول