اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید سعید قربان اعلام شد

آمادگی بهزیستی قم برای دریافت نذورات و قربانی‌‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان قم گفت: پایگاه‌های سازمان بهزیستی استان قم در روز عید قربان آماده دریافت نذورات و قربانی‌های زنده یا ذبح شده هستند.

آمادگی بهزیستی قم برای دریافت نذورات و قربانی‌‌

ابراهیم حاجی‌مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه و عید قربان گفت: سازمان بهزیستی استان قم همچون سال‌های گذشته آماده دریافت نذورات و قربانی‌‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان قم است.

وی افزود: به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای مؤمنینی که قصد ادای این فرضیه را دارند پایگاه‌های ویژه‌ این سازمان برای دریافت وجوهات، نذورات و قربانی‌ها به صورت زنده یا ذبح شده در استان فعال خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان قم ادامه داد: اداره‌کل بهزیستی شهرستان قم واقع در 20 متری شهید بهشتی و مرکز مداخله بحران واقع در میدان شهید محلاتی از جمله پایگاه‌های اداره‌کل بهزیستی استان قم در این ایام به شمار می‌روند.

حاجی‌مظفری تصریح کرد: این پایگاه‌ها از نخستین ساعات روز عید سعید قربان تا هنگام اذان مغرب فعال بوده و آماده دریافت نذورات شهروندان خواهند بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر قیمت یک رأس گوسفند قربانی ویژه روز عید قربان 350 هزار تومان است که همشهریان می‌توانند به منظور مشارکت با واریز وجه به هر مبلغی در خرید یا تأمین مبلغ خرید یک رأس گوسفند همکاری کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم ابراز داشت: همچنین هم‌زمان با برگزاری آیین نماز عید قربان صندوق‌های مستقر در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) آماده دریافت انواع کمک‌های مردمی در روز عید سعید قربان است.

حاجی‌مظفری افزود:‌ همشهریان و نیکوکاران استان قم می‌توانند مبالغ قربانی خود را از طریق حساب جام بانک ملت به شماره 2345340874 واریز کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول