اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان:

50 میلیون ریال نذورات در همدان جمع‌آوری شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان همدان میزان نذورات جمع‌آوری شده از سوی حجاج برای کمک به نیازمندان را 50 میلیون ریال خواند و گفت: تعهداتی نیز توسط حجاج و خیران برای تحویل قربانی در روز عید قربان به این نهاد اعلام شده است.

50 میلیون ریال نذورات در همدان جمع‌آوری شده است

نقی منوچهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان همدان به منظور جمع‌آوری نذورات قربانی حجاج در عید سعید قربان، ضمن مراجعه حضوری و تقدیم کارت تبریک به حجاج سال‌های قبل و امسال، و همچنین تماس تلفنی با ایشان از آنها دعوت به عمل می‌آورد در صورت تمایل قربانی خود را به منظور توزیع در بین محرومان واقعی جامعه به پایگاه پیش‌بینی شده تحویل دهند.

وی میزان نذورات و کمک‌های جمع‌آوری شده در این خصوص را تاکنون 50 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: تعهداتی نیز توسط حجاج و خیران برای تحویل قربانی در روز عید سعید قربان به این نهاد اعلام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان همدان افزود: محل تحویل و ذبح قربانی حجاج و خیران در روز عید سعید قربان، حسینیه شالبافان واقع در خیابان شهدا، میدان مفتح، بلوار نظربیگ تعیین شده است.

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است میزان قربانی جمع‌آوری شده سال گذشته در شهرستان همدان 320 میلیون ریال بوده که بلافاصله پس از تحویل بین مددجویان زیر پوشش توزیع شده است.

منوچهری افزود: امدادگران این نهاد آماده دریافت وجوه نقدی همشهریان به هر میزان برای تهیه قربانی و تحویل دام زنده حجاج و سایر اقشار مردم در دفاتر کمیته امداد شهرستان همدان در طول سال خصوصاً عید سعید قربان به منظور توزیع بین محرومان واقعی جامعه هستند.

وی تأکید کرد: تلفن‌های 2527881 ـ 4210066 ـ 4220066 آماده پاسخگویی به سئوالات مراجعان و دریافت نذورات و کمک‌های همشهریان عزیز است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول