اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید قربان صورت می‌گیرد

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از آمادگی دفاتر کمیته امداد به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی در قالب طرح جمع‌آوری نذورات قربانی خبر داد.

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان هر سال به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و عید قربان اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای اجرای این طرح اقدام به برپایی پایگاه‌هایی در سطح میدان احشام، مراکز فروش دام زنده و میادین شهرها می‌کند، اضافه کرد: برپایی این پایگاه‌ها به منظور جمع‌آوری نذورات نقدی و غیر نقدی مردم استان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری نذورات قربانی محدود به دفاتر این نهاد در سطح استان نیست، اضافه کرد: در مساجد استان نیز طرح جمع‌آوری نذورات قربانی جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور اجرای این طرح امدادگران در روز عید قربان با حضور در مساجدی که نماز عید قربان برپا می‌شود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

حسنلو با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان پس از جمع‌آوری نذورات قربانی اقدام به توزیع گوشت‌های قربانی می ‌کند، اضافه کرد: در صورتی که همشهریان تمایل داشته باشند، کمیته امداد آمادگی ذبح نذورات مردمی به صورت دام زنده را نیز دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمع‌آوری نذورات قربانی محدود به جمع‌آوری گوشت قربانی به صورت دام زنده نیست، اضافه کرد: مردم استان زنجان در صورت تمایل می‌‌توانند نذورات قربانی خود را به صورت وجه نقد به شماره حساب سیبای کمیته امداد 0108640425009 نزد بانک ملی واریز کنند.

حسنلو تصریح کرد: مردم استان زنجان باید به این نکته توجه داشته باشند که در زمان واریز وجه نذورات قید کنند که این مبلغ در قالب جمع‌آوری نذورات در طرح نذورات قربانی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول