اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد زنجان خبر داد

افزایش 100 درصدی نذورات قربانی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افزایش 100 درصدی نذورات قربانی در استان زنجان خبر داد.

افزایش 100 درصدی نذورات قربانی در استان زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به مناسبت جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان 24 پایگاه در سطح میادین و معابر شهری استان زنجان برپا شده بود.

وی همچنین با اشاره به برپایی پایگاه‌های کمیته امداد در مصلی‌های برگزاری نماز عید قربان افزود: در 130 مسجد منتخب استان زنجان نیز پایگاه‌های این نهاد به منظور جمع‌آوری نذورات قربانی دایر بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه پایگاه‌های کمیته امداد امسال در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سطح استان دایر بود، اضافه کرد: با آمار رسیده از شهرستان‌ها و مرکز استان امسال مبلغ 959 میلیون و 830 هزار ریال نذورات قربانی در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ در مقایسه با سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: سال قبل 440 میلیون ریال نذورات قربانی در استان زنجان جمع‌آوری شده بود.

حسنلو در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع نذورات جمع‌آوری شده 4 هزار و 62 کیلو به صورت گوشت قربانی و غیرنقدی است، اضافه کرد: ارزش ریالی این میزان گوشت 812 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: نذورات جمع‌آوری شده در استان زنجان روز جمعه پنجم آبان ماه در بین خانوارهای زیر پوشش این نهاد توزیع شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول