اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اصفهان:

اعلام آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت نذورات عید قربان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برنامه‌ریزی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: از اعلام آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت نذورات گوشت قربانی در روز عید قربان در اصفهان خبر داد.

اعلام آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت نذورات عید قربان

عباسعلی زارعان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دریافت نذورات قربانی در روز عید قربان اظهار کرد: تمامی پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز جمعه آماده دریافت نذورات هستند.

وی با بیان اینکه نذورات به صورت نقدی به صورت بهتری به دست نیازمندان می‌رسد، افزود: درخواست می‌شود که شهروندان در صورت امکان نذورات خود را به صورت نقدی پرداخت کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته مردم اصفهان نزدیک به 101 میلیون تومان پرداخت کردند که از این مبلغ 52 میلیون تومان آن به صورت وجه نقد بوده است.

وی در مورد توزیع نذورات ادامه داد: گوشت نذری خیرین فردای آن روز بین مددجویان تقسیم می‌شود.

زارعان اضافه کرد: هزینه گوشت نذری نیز درب منازل مددجویان اهداء و نیز با حضور مددجویان به دفاتر کمیته امداد توزیع می‌شود.

وی تاکید: اولویت توزیع نذورات بر اساس خواست متقاضیان است و در صورتی که درخواست کشتار در همان روز و توزیع را داشته باشند این کار همان روز انجام می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان شماره حساب 300555768 بانک کشاورزی شعبه منوچهری به نام کمیته امداد را برای واریز وجوهات نقدی نذورات قربانی را اعلام کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول