اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا-133

نمایشگاه عفاف و حجاب در دامغان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عفاف و حجاب به منظور ترویج فرهنگ اسلامی در دامغان گشایش یافت.

نمایشگاه عفاف و حجاب در دامغان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، به همت بسیج دانشجویی شهید احمدی‏ روشن دانشگاه فنی و مهندسی توران دامغان، نمایشگاه عفاف و حجاب در سالن اجتماعات این دانشگاه گشایش یافت.

مسئول برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه توران دامغان به همین منظور و در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، بیش از 100 قطعه پوستر تخصصی عفاف و حجاب و تصاویر شهدای دانشجوی شهرستان دامغان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

محمد پورشریعه از دیگر فعالیت‌های این نمایشگاه را پخش فیلم و نماهنگ و برپایی ایستگاه صلواتی در دانشگاه توران دامغان عنوان کرد.

وی حفظ حجاب در سطح جامعه را یکی از راه‌های خنثی کردن توطئه‌های دشمن دانست و افزود: اگر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ترویج پیدا کند، بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.

مسئول برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه توران دامغان ادامه داد: امروز ما در قبال تربیت فرزندانمان در خانه و جامعه مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و باید بدانیم که دشمن هر لحظه در کمین است.

پورشریعه با ابتکاری خواندن برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب با مشارکت دانشجویان گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و القای فرهنگ غرب به وسیله برنامه‌های ماهواره‌ای و مدل‌های غربی به دنبال این است که فرهنگ اسلامی را از جوانان ما بگیرد.

برگزاری مسابقات قرآن کریم و عترت بسیج جامعه زنان در شاهرود

این دوره از مسابقات با حضور بیش از 70 نفر از بانوان بسیجی از حوزه‌های مقاومت بسیج فاطمةالزهرا (س)، ریحانةالرسول (س) و کوثر در سالن اجتماعات حوزه مقاومت فاطمةالزهرا (س) شاهرود برگزار شد.

این مسابقات در چهار رشته حفظ، قرائت، درک مفاهیم و عترت با مشارکت داوران بسیج طلاب و روحانیان شاهرود برگزار شد.

گفتنی است، نفرات برتر هر رشته به مسابقات استانی بسیج جامعه زنان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/74006/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول