اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان:

نخستین کسی که از بدحجابی ضربه می‏بیند، زن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: نخستین کسی که از بی‏حجابی و بدحجابی ضربه می‏بیند، خود زن است.

نخستین کسی که از بدحجابی ضربه می‏بیند، زن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، زهره درزی‏حرفه در نشست حجاب و عفاف اداره بهزیستی شهرستان سمنان اظهار داشت: زن نخستین کسی است که با عرضه خود به بیگانه آسیب می‏بیند.

وی با اشاره به اصل لذت و سود به عنوان محور زندگی انسان‏ها در جوامع غربی بیان کرد: همین مسئله باعث شده است تا پایه‏های زندگی رسمی خانوادگی در جوامع غربی متزلزل شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان خاطرنشان کرد: اسلام، دین تکامل یافته‏ای است که با فطرت آدمی تطبیق دارد و انسان‏ها از بدو پیدایش به سمت عفاف و حجاب گرایش داشتند و برای خویش پوشش به وجود می‏آوردند.

درزی‎حرفه با ترسیم هرم عفاف و حجاب و قرار دادن اصل دوری جستن از گناهان در رأس آن تأکید کرد: دل، زبان و ظواهر همه باید حجاب داشته باشند.

مدرس حوزه علمیه سمنان با اشاره به مضرات استفاده از شبکه‏های ماهواره‏ای، برنامه‏های این شبکه‏ها را سبب سلب آرامش و آن را توطئه غرب برای نفوذ در جوامع شرقی دانست.

در این نشست که بانوان بسیجی و 30 تن از مدیران مهدهای کودک و مراکز زیرپوشش اداره بهزیستی شهرستان سمنان حضور داشتند، مطالبی در خصوص اصل عفاف و حجاب در خانواده و جامعه بیان شد.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول