اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج فرهنگیان فارس:

رویکرد شبکه حجاب و عفاف ایجابی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: رویکرد فعالیت شبکه حجاب و عفاف در آموزش و پرورش استان فارس به طور کامل ایجابی است.

رویکرد شبکه حجاب و عفاف ایجابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن زارع بعد از ظهر امروز در نخستین همایش بزرگ حریم عفاف که در تالار فرهنگیان شیراز برگزار شد با بیان اینکه برنده‌ترین سلاح ما در بحث ترویج حجاب و عفاف، رعایت اخلاق اسلامی است، اظهار داشت: حضور داوطلبانه، رسالت معلمی و حرکت مجاهدانه از اصول مهم شبکه حجاب و عفاف در آموزش و پرورش است.

وی افزود: باید با ملاطفت و مهربانی مسیر درست را به فرزندان خود بیاموزیم و در این راستا اگر لازم شد دستشان را هم ببوسیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان فارس ادامه داد: حرکت جهادگونه معلمان در عرصه ترویج حجاب و عفاف کمتر از حرکت رزمندگان ما در خط مقدم جبهه‌های جنگ نیست.

وی بیان کرد: وضعیت حجاب و عفاف در شهر شیراز که مزین به سومین حرم اهل بیت(ع) است زیبنده این شهر نیست.

زارع ادامه داد: اعضای شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان نواحی چهارگانه شیراز در قالب سرگروه‌های مقاطع مختلف تحصیلی، موضوع حجاب و عفاف را به صورت تخصصی پیگیری می‌کنند.

وی اهداف کوتاه‌مدت این طرح را شناسایی مدارس الگو در زمینه‌های حجاب و عفاف نام برد و گفت: در این راستا تاکنون 16 مدرسه به عنوان مدارس الگو در زمینه‌های حجاب و عفاف مشخص و معرفی شده‌اند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان فارس ابراز داشت: به کارگیری اعضای شبکه حجاب و عفاف به منظور ترمیم وضعیت حجاب نیز از اهداف بلندمدت طرح حجاب و عفاف در مدارس است.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمنان اسلام‌ ‌ترویج بی‌بندوباری و فاصله‌گرفتن جوانان از معنویات و همچنین تهییج آن‌ها به گرایشات غیراخلاقی را در دستور کار خود قرار داده‌اند ‌و در یک جنگ نرم ‌تمام‌عیار، آن‌ها را هدف توطئه خود قرار می‌دهند.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: اکنون که در کشور ما سیره پیامبر بزرگوار اسلام‌(ص) در حفظ عفت ‌و پاکدامنی‌ جامعه بسیار راهگشا است، کافی است‌ فرهنگیان‌ با تلاش جهادگونه خود زمینه‌های لازم برای پذیرش آگاهانه دانش‌آموزان ‌را فراهم‌کرده و از ‌فرصت‌های آموزشی موجود در مدارس به‌نحو شایسته‌ای استفاده کنند.

به گزارش فارس، نخستین همایش بزرگ حریم عفاف با حضور فرهنگیان استان فارس و با همکاری سپاه فجر و اداره کل آموزش و پرورش این استان در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول