اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شازند:

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند آموزش‌های بنیادین است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شازند گفت: ترویج، اشاعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند آموزش‌های بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک خیرعلی مینایی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه وزیری شهر آستانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امروز پرداختن به مقوله حجاب و عفاف در بین جوانان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد نظام آموزش و پرورش با یک حرکت بسیجی به این مهم بپردازد.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت حجاب و عفاف گنجاندن موضوع عفاف و حجاب از دیدگاه آیات و روایات همراه با تبیین ضرورت و فلسفه آن در کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی از ضروریات است.

مدیر آموزش و پرورش شازند با تاکید بر اینکه توجه به فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس موجب بصیرت اجتماعی می‌شود، خاطر نشان ساخت: امروز دانش‌آموزان باید شهدای دانش‌آموز را الگو و سرمشق خود قرار دهند تا از خطرات احتمالی مصون بمانند.

مینایی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی فرهنگ رشد و بالندگی است، گفت: بسیج شجره پرثمر و رو به رشد نظام اسلامی است، بسیج یعنی ایثار، ایمان، خودباوری، تهذیب و توجه به معنویت است و در عرصه‌های علم و فناوری سرآمد می‌باشد.

وی با بیان اینکه امروز بسیج با حضور در عرصه‌های نظامی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پشتوانه عظیمی برای پیشرفت و توسعه کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: بسیج موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی و تفکر بسیجی نشات گرفته از ایمان قوی و بصیرت بالا است.

مدیر آموزش و پرورش شازند با اشاره به اینکه بسیج یک تشکل مردمی است که بسیاری از جوانان را جذب خود کرده و به عنوان نیروی مقتدر و بازدارنده در جهان خودنمایی می‌کند. بیان کرد: بسیجیان با پیروی از ولایت ارزش‌های مقدس نظام اسلامی را حفظ کرده و با آرمان خواهی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند.

مینایی با اشاره به شهیده ناهید فاتحی‌کرجو بیان داشت: این بانوی شهیده نماد پایداری و مقاومت دختران مسلمان است و دانش‌آموزان باید این بانوی شهیده را همواره الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان می‌خواهند دختران ایران اسلامی را تسلیم خواسته‌های شوم خود کنند که هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان در این برهه حساس تاریخی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/87001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول