اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید دریاقلی سورانی

مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی آبادان گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید دریاقلی سورانی، هر ساله مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در آبادان برگزار شد

کاظم شیرالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اشاره به برگزاری مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در این شهرستان اظهار داشت: در این مسابقه حدود یک‌هزار نفر شرکت کننده حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این مسابقه مختص آقایان و بدون محدودیت و شرایط سنی برگزار شد، افزود: اداره ورزش و جوانان و سپاه آبادان متولیان برگزاری این برنامه بودند، البته نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز برای برقراری نظم و امنیت همکاری و تعامل مطلوبی داشتند.

رئیس هیئت دو و میدانی آبادان خاطرنشان کرد: این مسابقه از میدان شهید دریاقلی آغاز شد و به محل سپاه پاسداران شهرستان منتهی شد.

وی عنوان کرد: این مسابقه نخستین برنامه‌ای بود که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید دریاقلی سورانی در شهرستان برگزار شد و با رایزنی‌ها با سپاه شهرستان مقرر شد که هر ساله نسبت به برگزاری این حرکت اقدام شود.

وی ادامه داد: به نفرات برنده و برتر این مسابقه از اول تا سوم به ترتیب مبالغ 500 هزار تومان، 400 هزار تومان و 300 هزار تومان اهدا شد و به 27 نفر نیز به قید قرعه 50 هزار تومان تعلق گرفت.

رئیس هیئت دو و میدانی آبادان در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش ما برای برگزاری چنین برنامه و مسابقه‌هایی در راستای ارتقای سطح نشاط اجتماعی بین مردم و ترویج ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/ 72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول