اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2 هزار خوزستانی

مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز مسابقه دو و میدانی گرامیداشت شهید دریاقلی با شرکت بیش از 2 هزار نفر از سراسر استان خوزستان در آبادان برگزار شد.

مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در آبادان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صبح امروز مسابقه دو و میدانی گرامیداشت شهید دریاقلی با شرکت بیش از 2 هزار نفر از سراسر استان خوزستان در آبادان برگزار شد.

شرکت کنندگان مسیر هفت کیلومتری بین میدان دریاقلی در منطقه ذوالفقاری را تا پایگاه ناحیه مقاومت بسیج آبادان پشت سرگذاشته و در پایان به نفرات برتر جوایزی نقدی اهدا شد.

نفر اول و دوم مسابقه دو و میدانی گرامیداشت شهید دریاقلی شامل عبدالعلی شدیدی و عدنان خجسته از ماهشهر بوده که به نفر برتر 500 و نفر دوم 400 هزار تومان اهدا شد.

نفر سوم این مسابقه رسول سعیدیان از هنرستان اروند آبادان بوده که به وی نیز مبلغ 300 هزار تومان به عنوان جایزه اهدا شده و به دیگر شرکت کنندگان مسابقه نیز به قید قرعه 50 هزار تومان تعلق گرفت.

27 نفر از نفرات برتر مسابقه به قید قرعه مبلغ فوق را دریافت کرده که از این تعداد 22 نفر از شهرستان آبادان بوده و پنج نفر دیگر از شهرهای استان خوزستان نفرات بعدی برتر این مسابقه را تشکیل دادند.

مسابقه دو و میدانی گرامیداشت شهید دریاقلی از سال آینده در تقویم کشور به عنوان مسابقه ملی ثبت شده و شرکت کنندگانی از سراسر کشور با حضور در شهرستان آبادان این مسابقه را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/72002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول