اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان:

دوومیدانی ترکمن صاحب اسپانسر شد / گلستان فاقد پیست اختصاصی دوومیدانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان گفت: هیئت دوومیدانی شهرستان ترکمن با رایزنی این هیئت صاحب حامی شد.

دوومیدانی ترکمن صاحب اسپانسر شد / گلستان فاقد پیست اختصاصی دوومیدانی

وحیدرضا میرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های به عمل آمده از سوی هیئت دوومیدانی استان گلستان، شرکت کانسار خزر بزرگترین تولیدکننده ید کشور آمادگی خود را برای حمایت مالی و توسعه ورزش دوومیدانی در شهرستان ترکمن را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مدیر عامل شرکت کانسار خزر در جلساتی که از سوی این هیئت برگزار شد ضمن حمایت خود از جامعه دوومیدانی شهرستان ترکمن، آمادگی شرکت خود را برای زیرپوشش قرار دادن بخشی از هزینه‌های دوندگان و قهرمانان این شهرستان را اعلام کرد و اظهار داشت: در صورت تصویب هیئت مدیره این شرکت، تاسیس مدرسه دو و میدانی و یا حتی باشگاه فرهنگی و ورزشی دوومیدانی از سوی این شرکت را در آینده امکان‌پذیر خواهد کرد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان گفت: تلاش برای تامین بخشی از تجهیزات انفرادی دوندگان، حمایت مالی از قهرمانان ملی و رکودداران از سایر موارد حمایتی شرکت کانسار خزر است که به توافق اولیه رسید.

7 ملی‌پوش دوومیدانی اعزامی به مسابقات غرب آسیا گلستانی هستند

میرا خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم ملی دوومیدانی اعزامی به مسابقات غرب آسیا هفت ملیپوش از دوندگان استان بوده که چهار نفر به نام‌های عبدالجلیل توماج، ایوب آرخی، امید تاجی و امینه ایری از ورزشکاران دوومیدانی شهرستان ترکمن هستند.

وی ادامه داد: همچنین اونق یکی از مربیان تیم ملی دوومیدانی کشور اعزامی به مسابقات غرب آسیا نیز از مربیان صاحب نام استان و از شهرستان ترکمن است.

گلستان با وجود استعدادهای فراوان و اعضای ثابت در تیم ملی فاقد پیست اختصاصی دوومیدانی

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان اذعان داشت: این حضور شایسته ورزشکاران دوومیدانی استان در تیم ملی در حالی صورت می‌گیرد که استان فاقد پیست اختصاصی دوومیدانی است چنانچه این استان تنها یک پیست استاندارد و اختصاصی برای این رشته ورزشی داشت هماکنون افراد بیشتری به عضویت تیم‌های ملی دوومیدانی کشور در می‌آمدند.

میرا اضافه کرد: دو نفر از ورزشکاران دوومیدانی استان به دلیل سپری کردن تمرینات آماده‌سازی قادر به شرکت در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی دوومیدانی نشدند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول