اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوومیدانی خبر داد

حضور دو ورزشکار آذربایجان‌غربی در رقابت‌های غرب آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دو ورزشکار آذربایجان‌غربی در رقابت‌های غرب آسیا که به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود، حضور دارند.

حضور دو ورزشکار آذربایجان‌غربی در رقابت‌های غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه افشین داوری در مجمع انتخاباتی هیئت استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پریناز ابراهیمی و کاوه موسوی دو پرتابگر ماده پرتاب چکش از شهر ارومیه هستند که برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا به تیم ملی دعوت شده‌اند و در اردوهای آمادگی تیم شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی دو و میدانی ایران برای شرکت در رقابت‌های غرب آسیا از آمادگی کامل برخوردار است، افزود: اعضای تیم شامل 45 ورزشکار و اعضای کادر فنی از آمادگی کامل برخوردارند و در این رقابت‌ها حضوری قدرتمند خواهند داشت.

به گفته داوری، اعضای تیم دوومیدانی ایران که بر اساس حد نصاب کسب شده و از بین نفرات اول تا سوم رقابت‌های دوره گذشته انتخاب و به این مسابقات اعزام می‌شوند، در ماده‌های مختلف شرکت می‌کنند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه رقابت‌های غرب آسیا از اردیبهشت سال آینده در پنج مرحله آغاز می‌شود، ادامه داد: در این رقابت‌ها در چهار مرحله نخست 50 درصد از ماده‌های مختلف و 50 درصد مابقی در مرحله نهایی و آخر برگزار می‌شود.

وی افزود: مقررات جدید و نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ طی چند روز آینده در سایت فدراسیون دوومیدانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

داوری اظهار امیدواری کرد با توجه به توانمندی‌های اعضای تیم بتوانیم بهترین نتایج را برای کشور کسب کنیم.

مسابقات غرب آسیا هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که امسال از روز 22 آذرماه امسال به میزبانی کشور امارات و در شهر دوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول