اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد

برگزاری مسابقه دو و میدانی با شرکت بیش از 2000 نفر در آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: مسابقه دو و میدانی گرامیداشت حماسه دریاقلی با شرکت بیش از 2 هزار نفر از سراسر استان خوزستان در آبادان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه دو و میدانی با شرکت بیش از 2000 نفر در آبادان

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امام جمعه آبادان، فرماندار و دیگر مدیران اجرایی شهرستان به دنبال ملی کردن حماسه ذوالفقاری در شهرستان آبادان بوده و این مهم در سال آینده محقق می‌شود.

وی افزود: امسال این مسابقه در روز نهم آذر ماه با شرکت بیش از 2 هزار نفر از استان خوزستان در آبادان برگزار شده که در حدود یک‌هزار نفر از افراد شرکت کننده در مسابقه دو و میدانی از شهرستان آبادان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان افزود: هفت کیلومتر برای مسیر این مسابقه در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان مسیری را از میدان دریاقلی در منطقه ذوالفقاری آغاز و تا ناحیه مقاومت بسیج آبادان به عنوان خط پایان، در مسیر مسابقه پشت سر می‌گذارند.

وی با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر اول تا سوم مبلغی از 500 تا 300 هزار تومان بوده که به نفر نخست برنده این مسابقه 500 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

عساکره در همین خصوص اضافه کرد: همچنین به نفرات برتر دیگر نیز به نیت سال شهادت شهید دریاقلی 33 جایزه غیر نقدی ویژه اهدا شده و شرکت کنندگان برتر این جوایز را دریافت می‌کنند.

وی در خصوص شرکت کارمندان و اعضای نهادهای اجرایی شهرستان در این مسابقه بیان کرد: کارمندان و اعضای ارگان‌های اجرایی شهرستان آبادان نیز با شرکت 20 نفر از کارکنان خود به عنوان تیم‌های ارگان مربوطه مشارکت خود را در این برنامه اعلام می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان در پایان گفت: شرکت کنندگان در مسابقه دو و میدانی گرامیداشت شهید دریاقلی با رعایت نکات ایمنی و احترام به حقوق دیگر افراد شرکت کننده این برنامه را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

انتهای پیام/72002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول