اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی قم:

ربانی اصلی‌ترین شانس قم برای کسب مدال است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: از بین سه نماینده دو و میدانی قم در تیم ملی اعزامی به مسابقات غرب آسیا، محمدمحسن ربانی شانس بیشتری برای کسب مدال دارد.

ربانی اصلی‌ترین شانس قم برای کسب مدال است

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی دو و میدانی کشورمان سه دو و میدانی‌کار قمی در رشته‌های پرش با نیزه، پرتاب وزنه و پرش سه گام در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی تیم ملی تمرینات خود را در حالی برگزار می‌کند که محمدمحسن ربانی، محمدحسین اسکندری و میلاد دریساوی نفرات قمی حاضر در اردوی تیم ملی هستند که برای رقابت‌های غرب آسیا آماده می‌شوند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با تحلیل وضعیت سه دو و میدانی‌کار قمی دعوت شده به تیم ملی تصریح کرد: در حال حاضر محمدمحسن ربانی در اوج آمادگی به سر برده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در مسابقات غرب آسیا مدال کسب کند و ما نیز برای وی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی یادآور شد: ربانی پرافتخارترین ورزشکار دو و میدانی قم و شاخص‌ترین چهره پرش با نیزه کشور در سال‌های اخیر است که تنها مدال طلای دو و میدانی ایران در رقابت‌های رشته پرش با نیزه از مسابقات قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود دارد.

رضایی عنوان کرد: تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های غرب آسیا در حالی آماده می‌شود که محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه به دلیل اینکه فعلاً قصد دارد از نظر جسمانی و آمادگی بدنی خود را به حد ایده‌آل رسانده و در رقابت‌های بین‌المللی و قهرمانی آسیا حضور یابد، از حضور در این اردو امتناع کرد.

وی به وضعیت میلاد دریساوی سومین ملی‌پوش دو و میدانی قم در مسابقات غرب آسیا اشاره کرد و بیان داشت: شاید دریساوی به دلیل اینکه در خدمت نظام مقدس سربازی قرار دارد نتواند در این رقابت‌ها تیم ملی دو و میدانی را همراهی کند.

انتهای پیام/78002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول