اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته جاری صورت می‌گیرد

اعزام تیم دوومیدانی صحرانوردی به رقابت‌های قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: تا پایان هفته جاری تیم دوومیدانی صحرانوردی نوجوانان و جوانان دختر استان اصفهان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

اعزام تیم دوومیدانی صحرانوردی به رقابت‌های قهرمانی کشور

رسول یزدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پنج‌شنبه هفته گذشته رقابت‌های دوومیدانی صحرانوردی نوجوانان و جوانان دختر برگزار شد که نفرات برتر این رقابت‌ها تا پایان هفته جاری به مسابقات قهرمانی کشور که به احتمال بسیار زیاد در استان البرز برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رقابت‌های دوومیدانی صحرانوردی ویژه پسران اشاره کرد و افزود: این مسابقات را نیز که ویژه انتخاب برترین‌های استان بود در حدود دو هفته پیش و به مسافت پنج کیلومتر برگزار کردیم.

سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در حدود سه هفته پیش رقابت‌های نوجوانان برترین‌های کشور در اهواز برگزار شد که از استان اصفهان نیز هشت دوومیدانی‌کار شرکت داشتند که دو نفر رتبه نخست، یک نفر مقام دوم و یک نفر نیز مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مسابقات رمضانی از استان موفق شد رکورد ماده پرتاب نیزه را که در اختیار خودش بود، بشکند.

یزدی‌زاده همچنین به تعامل با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: کار استعدادیابی را در نواحی سه و پنج آموزش و پرورش آغاز کرده‌ایم و از پسران و دختران پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی تست‌های پیکرسنجی و مهارت اولیه گرفته می‌شود و دانش‌آموزان مستعد را برای آموزش‌های بیشتر زیر نظر مربیان مجرب هیئت دوومیدانی استان اصفهان جذب می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول