اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی قزوین خبر داد

دعوت 3 دو و میدانی‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین از حضور سه دو و میدانی‌کار این استان در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

دعوت 3 دو و میدانی‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی

حسن جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد‌: با تصمیم کادر فنی تیم ملی دو و میدانی کشورمان، مهدی رحمانی، سبحان طاهرخانی و رضا دودانگه به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

وی افزود: دو و میدانی‌کاران استان قزوین از امروز تا شانزدهم آبان‌ماه جاری به مدت یک هفته تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌کنند.

جوادی ادامه داد: مهدی رحمانی و سبحان طاهرخانی در مواد پرش طول و رضا دودانگه در بخش ده‌گانه در این اردو از استان قزوین حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین یادآور شد: با تشخیص کادر فنی و مربیان تیم ملی دو و میدانی کشورمان ورزشکاران برتر که از نظر آمادگی بدنی در سطح بهتر و بالاتری قرار داشته باشند در قالب تیم ملی دو و میدانی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا دعوت خواهند شد.

جوادی اضافه کرد: بدون شک با توجه به استعدادها و توانایی‌های مهدی رحمانی در ماده پرش طول امیدوار هستیم این ورزشکار شایسته تاکستانی بتواند نظر کادر فنی را برای حضور در مسابقات قهرمانی دو و میدانی غرب آسیا جلب کند.

این مسئول در ادامه از اعزام تیم دو صحرانوردی نوجوانان استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این تیم با ترکیب چهار ورزشکار فردا برای حضور در این مسابقات عازم همدان می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین با اشاره به اینکه رقابت‌های دو صحرانوردی در رده سنی نوجوانان در مسافت شش کیلومتر برگزار می‌شود، افزود: امیر طاهرخانی، بهنام زارع، مهدی زارع‌پور و مهدی افشار چهار ورزشکاری هستند که تیم دو صحرانوردی استان قزوین را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

جوادی با اشاره به تیم دو صحرانوردی بانوان استان قزوین اظهار کرد: تیم دو صحرانوردی بانوان استان هم هفته آینده در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به مسابقات دو صحرانوردی کشور اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه سطح این رشته ورزشی در استان در سال‌های اخیر همواره به سمت افق‌های بالا در حرکت بوده است و ورزشکاران استان قزوین در سال‌های اخیر توانسته‌اند ظرفیت‌های خود را به خوبی در سطح رقابت‌های کشوری مقابل رقیبان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول