اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج آبادان:

مسابقه دو ومیدانی گرامیداشت حماسه دریاقلی 33 برنده خواهد داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: 33 جایزه در روز مسابقه استانی دو و میدانی گرامیداشت حماسه دریاقلی در روز مسابقه به 33 نفر از برندگان برتر اهدا می‌شود.

مسابقه دو ومیدانی گرامیداشت حماسه دریاقلی 33 برنده خواهد داشت

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: امام جمعه آبادان، فرماندار و دیگر مدیران اجرایی شهرستان به دنبال ملی کردن حماسه ذوالفقاری در شهرستان آبادان بوده و این مهم در سال آینده محقق می‌شود.

وی افزود: در همین رابطه مسابقه دو و میدانی گرامیداشت حماسه دریاقلی برای نخستین بار به صورت استانی در نهم آذر ماه سال جاری با شرکت دوندگانی از سراسر استان خوزستان در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: به نفرات برتر این مسابقه جوایز نفیسی اهدا شده و در همین راستا به 33 نفر برتر با توجه به سال‌های روزشمار شهادت شهید دریاقلی جوایز دیگری اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: از سال آینده این مسابقه به صورت ملی و در تاریخ نهم آبان ماه در شهرستان آبادان با حضور دوندگانی از سراسر کشور در گرامیداشت حماسه دریاقلی برگزار می‌شود.

عساکره در پایان گفت: شهروندان آبادانی نیز در قالب گروه‌های مختلفی از هیئت‌های ورزشی، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و دیگر اقشار جامعه در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول