اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوومیدانی:

ورزش بانوان از حمایت بیشتری برخوردار شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: باید ورزش بانوان در مناطق مختلف کشور از حمایت بیشتری برخوردار شود چرا که در این قشر افراد مستعد زیادی وجود دارد.

ورزش بانوان از حمایت بیشتری برخوردار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، افشین داوری پیش از ظهر امروز در جلسه‌ مجمع انتخاباتی دوو میدانی که در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: بین بانوان نیز در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دوومیدانی افراد مستعد زیادی وجود دارد که باید شناسایی شده و از پشتیبانی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در آذربایجان‌غربی بارها نشان داده‌اند در رشته‌های مختلف مستعد بوده و برای فعالیت کردن علاقه‌‌مند هستند، ادامه داد: برای اینکه پشتیبانی مناسب و کافی از افراد مستعد به عمل ‌آید باید منابع و امکانات به طور مساوی توزیع شود.

داوری با اظهار به اینکه ورزشکاران باید اخلاق و منش اسلامی همچنین رعایت مقررات و موازین انضباطی را در دستور کار خود قرار دهند، ادامه داد: هر ورزشکاری در این راه قدم بردارد به طور یقین مسیر موفقیت را در مدت زمان اندکی می‌پیماید و به نقطه قهرمانی می‌رسد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی پرداختن هر چه بیشتر و جدی‌تر به مسائل زیربنایی و فراهم کردن زیرساخت‌ها را خواستار شد و اظهار داشت: برای اینکه بستر مناسب برای فعالیت‌های ورزشی به ویژه در دو و میدانی فراهم شود باید همه با علاقه و جدیت فعالیت کنند.

داوری، توانایی جسمی و روحی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و اظهار داشت: ورزشکاران به ویژه کسانی که به قهرمانی فکر می‌کنند باید در راستای دستیابی به هر دو فاکتور تلاش کنند چرا که رشد یک‌جانبه و غفلت از دیگری، ورزشکاران را از مسیر مناسب منحرف می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول