اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد زنجان خبر داد

همکاری 2 هزار نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی زنجان از همکاری 2 هزار نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

همکاری 2 هزار نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در راستای بهره‌مندی از کمک‌های مردمی اقدام به جذب نیروهای افتخاری از بین علاقه‌مندان می‌کند.

وی با اشاره به نحوه جذب نیروهای افتخاری برای همکاری با کمیته امداد اضافه کرد: علاقه‌مندان برای فعالیت  می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا با مراجعه به سایت اینترنتی این نهاد نسبت به ثبت‌نام در زمینه همکاری با کمیته امداد اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اهداف جذب نیروهای افتخاری افزود: از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح جذب نیروهای افتخاری خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان و بهره‌گیری از تخصص‌ نیروهای مردمی است.

وی با اشاره به اینکه جذب نیروهای افتخاری در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: خوشبختانه با بسترسازی انجام شده زمینه فعالیت نیروهای افتخاری در زمینه همکاری با کمیته امداد در مشاغل مختلف فراهم شده است.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر با اجرای رویکردهای جدید کمیته امداد فعالیت نیروهای افتخاری همکار با کمیته امداد کاربردی‌تر شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در راستای بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای افتخاری انجام شده است، نیروهای افتخاری که برای همکاری با کمیته امداد جذب می‌شوند، در رشته و تخصصی که دارند، کمیته امداد را در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد همراهی می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پرونده برای هر یک از نیروهای افتخاری جذب شده‌ یادآور شد: در حال حاضر نیز کمیته امداد استان زنجان آمادگی ثبت‌نام از نیروهای افتخاری در مشاغل و تخصص‌های مختلف را دارد.

انتهای پیام/73005/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول