اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی:

شهرداری‌ها با دستگاه‌های متخلف در زمینه مناسب‌سازی برخورد کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: شهرداری‌ها با دستگاه‌های اجرایی متخلف در زمینه مناسب‌سازی فضاهای اداری برخورد کنند.

شهرداری‌ها با دستگاه‌های متخلف در زمینه مناسب‌سازی برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی صبح امروز در جمع مسئولان بهزیستی خراسان‌جنوبی با قدردانی از حمایت‌های صدا و سیما و جراید استان اظهار کرد: مناسب‌سازی فضاهای عمومی نیازمند حمایت‌های جدی مطبوعات و فرهنگ‌سازی است.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری این جلسه حداقل 20 ساعت جلسه کارشناسی انجام می‌شود تا شاهد برگزاری جلسات کاربردی باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: مناسب‌سازی اعتبار مجزایی نیاز ندارد چرا که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در سرفصل‌های مختلف اعتبارات خود مانند سرفصل تعمیرات و ساخت‌ و سازها این اعتبار را تامین کنند و در این زمینه محدودیتی ندارند.

اولیایی ادامه داد: در سطح شهرستان‌های استان گزارشاتی از روند مناسب‌سازی ارائه شد که به نظر رضایت نسبی از این مقوله داشتند ولی باید در راستای استانداردسازی در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه می‌توان با تهیه طرح مناسب‌سازی هر شهر الگوی مناسبی ارائه داد، گفت: تهیه این طرح نقشه راه مدونی است که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: تهیه برنامه‌های مرتبط با مناسب‌سازی توسط صدا و سیما با همکاری ادارات مربوط و تشکیل کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان بهزیستی به منظور معرفی میدان، بوستان و خیابان نمونه در زمینه مناسب‌سازی از جمله این مصوبات است.

اولیایی ادامه داد: ارزیابی دفتر منابع انسانی استانداری از میزان رعایت ضوابط مناسب‌سازی ادارات، شناسایی و تشویق افراد تاثیرگذار در دستگاه‌های دولتی در این زمینه، ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی و طرح آن در ستاد حمل و نقل استان و رعایت ضوابط مناسب‌سازی در تمامی طرح‌های ارائه شده در دفاتر فنی از جمله این مصوبات است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از این مصوبات این است شهرداری‌ها در صدور پروانه‌ها و پایان‌کارها، رعایت ضوابط مناسب‌سازی را مورد توجه جدی قرار دهند.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول