اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بیرجند خبر داد

اجرای طرح استقرار مددکاران خانواده در کمیته امداد بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی بیرجند گفت: طرح استقرار مددکاران خانواده در کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیرجند اجرا شد.

اجرای طرح استقرار مددکاران خانواده در کمیته امداد بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، محمد مهران‌پور اظهار کرد: هدف از اجرای طرح استقرار مددکار خانواده رسیدگی تخصصی و به موقع به نیازهای مددجویان با حفظ عزت، شأن و منزلت مددجویان با توجه به رویکرد خود اتکایی و توانمندسازی است.

وی افزود: طرح استقرار مددکاران خانواده اثرات و برکات خوبی برای رسیدگی منظم به امور محرومان به همراه داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیرجند ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد اجرای عدالت اجتماعی، شناسایی و رفع مشکلات خانواده‌های زیر پوشش هستیم.

مهران‌پور تصریح کرد: تعداد 9 مددکار خانواده در این طرح با این نهاد همکاری می‌کنند و پیگیر تمام امور زندگی خانواده‌های زیر پوشش هستند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح از اتلاف زمان و هزینه رفت و آمد مددجویان جلوگیری به عمل می‌آید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیرجند گفت: طرح شناسایی ایتام روستایی فاقد مسکن در کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند اجرا شد.

مهران پور اظهار کرد: در این طرح 96 خانوار ایتام روستایی زیر پوشش که از وضعیت مسکن مناسب برخوردار نیستند شناسائی شدند و هدف از اجرای این طرح ارتباط هر چه بیشتر با حامیان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای کمک به ایتام است.

وی افزود: داشتن سرپناه مناسب برای انسان بسیار مهم است و در این طرح 25 خانوار روستایی فاقد مسکن شناسائی شدند و امید است با استفاده از ظرفیت‌های موجود منطقه‌ای و مشارکت خیرین و نیکوکاران به منظور ایجاد آرامش برای خانواده‌های ایتام زیر پوشش قدم برداریم.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول